Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در ابلاغ محمد صادق معتمدیان آمده است: امید است با توکل بر خداوند متعال و استعانت از الطاف ویژه حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و سیاست های مدبرانه دولت تدبیر و امید در انجام وظایف حساس و مهم، موفق و موید باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده بیرجندی مدیرکل حراست استانداری خراسان جنوبی است.

پیش از این «حسین رجبی» مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بود که مهر امسال به این سمت منصوب شده بود.

استاندار خراسان جنوبی در نخستین انتصاب خود آذرماه امسال «فاطمه آرامجو» را به عنوان سرپرست روابط عمومی استانداری منصوب کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضرت ولی عصر خراسان جنوبی دولت روابط عمومی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد

حیدری رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با بیان این که ۴۸ مورد بازدید از مراکز معاینه فنی در سطح استان توسط کارشناسان این اداره انجام شده است، گفت: ۲۵ هزار و ۶۵۴  فقره کارت معاینه فنی در مراکز مذکور ویژه وسایل نقلیه سنگین نیز صادر شده است.

او به دستگاه‌های توزین اشاره کرد و افزود: ۱۱ دستگاه باسکول‌های ثابت و سیار تعمیر و کالیبراسیون ۲۲ دستگاه نیز انجام شده، همچنین اعمال قانون اضافه تناژ ۳ هزار و  ۱۰۱ مورد با افزایش ۷۳ درصدی انجام شده است.

حیدری بیان کرد: تعداد پروانه عبور صادر شده نیز هزار و  ۵۲۴ فقره بوده که ۲۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۵ هزار کارت معاینه فنی ویژه وسایل نقلیه سنگین صادر شد
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات