Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:45:58 GMT

مناظره زاکانی و تاجزاده برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۶۸۲

مناظره زاکانی و تاجزاده برگزار شد

مناظره میان تاجزاده و زاکانی درباره کوی دانشگاه آغاز شد.

به گزارش «تابناک» مناظره میان مصطفی تاجزاده و علیرضا زاکانی بر سر موضوعات مربوط به کوی دانشگاه سال ۷۸ آغاز شد.  

پیش از این زاکانی در یک برنامه اینترنتی موضوعاتی را درباره وقایع کوی دانشگاه سال ۷۸ مطرح کرده بود که تاجزاده اعلام کرد آماده حضور در مناظره‌ای با این مضمون را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مناظره امروز بعد از ظهر با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک مناظره زاکانی تاجزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش جام جم آنلاین، محمد صالح مفتاح درباره دور دوم انتخابات و سازوکار صداوسیما برای این مسأله، گفت: در دور دوم انتخابات ۲۲ حوزه انتخابیه داریم که در ۱۶ استان پراکنده هستند و ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی به رقابت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه در دور دوم انتخابات مجلس همه کشور درگیر نیست، افزود: تعداد نامزد‌ها محدودتر از دور اول است که بیش از ۱۱ هزار نفر نامزد تأیید صلاحیت شده به رقابت پرداختند.

مفتاح با اشاره به راهبرد اصلی انتخابات در دور اول، گفت: برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه مشارکت و رقابت برای این دوره هم انجام شده و همکاران ما در بخش‌های مختلف سازمان در حال تدارک هستند.

وی انتخابات را محدود به ۲۲ حوزه انتخابیه دانست و افزود: همه سازمان صداوسیما درگیر نیست و برخی برنامه‌های شاخص در دور اول، همچنان پخش خواهد شد و متناسب با دور دوم برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته و در مورد پخش تبلیغات نامزد‌ها نیز برنامه ریزی شده است که شبکه‌های استانی فرصت لازم را در اختیار قرار دهند.

مفتاح با بیان اینکه ۲۰۰ شبکه انتخاباتی را نخواهیم داشت و همان شبکه‌های استانی وظیفه تبلیغات را بر عهده دارند، گفت: مصوب شده از ستاد انتخابات به‌صورت رایگان امکانات در اختیار نامزد‌ها قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد مردم آگاهانه‌تر دست به انتخاب بزنند و گفت: برای هر نامزد فرصت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

مفتاح ادامه داد: افراد در مقابل مجری ما حاضر شده و از طرفی حامیان حضور پیدا کرده و فرصت ارتباط با دوربین و مستند تبلیغاتی بخشی دیگر از این برنامه‌ها است. از طرف دیگر مناظره‌های تلویزیونی را داریم و در هر حوزه انتخابیه به صورت ضبطی مناظره‌هایی شکل می‌گیرد که فرم اجرای آن مانند دور اول است و به دلیل محدود بودن نامزدها، انتظار مناظره‌های داغ‌تری را خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در استان تهران حوزه‌های ورامین و تهران - ری - شمیرانات - اسلام‌شهر - پردیس را داریم که ۳۲ نامزد برای ۱۶ کرسی به رقابت می‌پردازند. پیش‌بینی می‌شود در حوزه انتخابیه تهران گروه‌هایی را تقسیم کنیم که با یکدیگر به مناظره بپردازند و به‌صورت قرعه‌کشی شده با هم مواجه شوند و امیدواریم حداقل ۲ مناظره را پخش کنیم.

دیگر خبرها

  • دانشگاه تهران در میان ۱۰ دانشگاه اول خاورمیانه
  • آغاز نام نویسی کتب درسی دانش آموزان میان پایه‌ها از فردا
  • دانشگاه تهران در میان ۱۰ دانشگاه اول خاورمیانه قرار گرفت
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • دانشگاه صنعت نفت میان برترین‌ها
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • جای‌گیری ۳۷ واحد دانشگاه آزاد در میان برترین‌ها دانشگاه‌های نوآور و تأثیرگذار اجتماعی جهان
  • جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران خردادماه برگزار می شود