Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نور گفت: تشدید نظارت برای پیشگیری از ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و وضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان نور ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جلسه کارگروه سلامت و امنیت قضایی شهرستان نور بعد از ظهر امروز در دفتر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جلسه پیشگیری از ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان مطرح شد و آخرین وضعیت کشتارگاه نیمه صنعتی شهرستان نور بررسی شد.

در این جلسه در خصوص آنفلوانزا فوق حاد پرندگان تصمیماتی مبنی بر اقدامات پیشگیرانه در این خصوص اتخاذ شد و به دستگاه‌ها و نهادهای متولی هشدارهای لازم داده شد.

رقیه صفری در خصوص جلسه کارگروه سلامت اظهارکرد: تیم بازرسی و نظارت بر کشتارگاه باید نظارت بر روند عملکرد کشتارگاه را تشدید و گزارش را به شورای سلامت و امنیت قضایی شهرستان ارسال کند.

وی در این جلسه بازدید و نظارت هفتگی بر چهارشنبه بازار با اعضای تیم مشخص شده با حضور نماینده فرمانداری، شهرداری و دادستان تأکید کرد و افزود: برای پیشگیری فروش طیور زنده در چهارشنبه بازار اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نور خاطرنشان کرد: برای پیشگیری از ویروس آنفلوانزاری فوق حاد پرندگان کشتار و توزیع طیور زنده در سطح شهرستان به ویژه چهارشنبه بازار کنترل و نتیجه بازرسی‌ها به شورای سلامت گزارش شود.

این مسئول با اشاره به حریم قانونی واحدهای تولیدی مرغ و گوشت در روستاها یادآورشد: رعایت حریم واحدهای تولیدی در روستاها از طریق بخشداری‌ها و معاونت عمرانی فرمانداری در حال بررسی و پیگیری است.

صفری با اشاره به طرح‌های آموزشی خانه بهداشت به ویژه بهداشت روستایی تصریح کرد: برای پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و انتقال به انسان، شبکه بهداشت نسبت به اطلاع رسانی به آحاد جامعه در سطح شهرستان و مراقبت‌های بیماریابی، آموزش و آگاه سازی مردم اقدامات لازم را انجام دهد.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرماندار نور با اشاره به مصوبات بر اقدامات جهاد کشاورزی با همکاری دامپزشکی و سایر نهادها و دستگاه‌های مرتبط در خصوص مرغداری‌های غیرمجاز بر تشدید نظارت و برخورد قانونی بر متخلفین تأکیدکرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است

به گزارش خبرگزاری مهر، تراب محمدی در جلسه کمیسیون دانشجویی دانشگاه‌های استان افزود: انجام برنامه‌های فرهنگی توسط دانشگاه‌ها با جدیت دنبال و تجربیات و نتایج آن با سایر دانشگاه‌های استان به اشتراک گذاشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده مدیران، عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات اتخاذ شده است که ضروری است برای رسیدن به نتایج مطلوب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

محمدی در پایان تاکید کرد: نظام مسائل مشترک دانشگاه‌های استان احصا و در کمیسیون دانشجویی مورد بحث و بررسی گیرد.

در این جلسه مدیران دانشگاه‌های استان نکته نظرات و مطالب خود را بیان کردند.

کد خبر 6086566

دیگر خبرها

  • سال گذشته تالاب درگه سنگی پذیرای بیش از ۱۵ هزار قطعه فلامینگو بود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • حلقه مفقوده مدیران عدم پیگیری و نظارت بر تصمیمات است
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو شدند + تصاویر
  • مرغ‌های زنبورخوار قربانی زیاده خواهی برخی از زنبورداران سودجو + تصاویر
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟