Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-25@02:32:39 GMT

پیش‌فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر از بهمن

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۴۸۸۳

پیش‌فروش بلیت فیلم‌های جشنواره فجر از بهمن

به گزارش جهان نيوز، مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر درباره گروه بندی فیلم‌ها برای اکران مردمی گفت: به روال سال‌های گذشته بخش سودای سیمرغ در دو گروه، نگاه نو یک گروه، فیلم‌های مستند و انیمیشن هم در برخی از سینما‌های مردمی به نمایش گذاشته می‌شوند.

او افزود: فیلم‌های مستند در سینما‌های فرهنگ و آزادی اکران می‌شوند، اما هنوز سینما‌های فیلم‌های انیمیشن مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی جشنواره فجر درباره زمان شروع بلیت فروشی عنوان کرد: پیش فروش فیلم‌های جشنواره فجر از اوایل بهمن ماه آغاز می‌گردد و مخاطبان می‌توانند به وب‌سایت جشنواره مراجعه و از طریق آن سینما‌ها و سانس مورد نظرشان را انتخاب کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+

آفتاب‌‌نیوز :

پس از تعویق یک هفته‌ای در نمایش فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، این فیلم از چند روز دیگر با تعیین رده‌بندی سنی بالای ۱۵ سال روی پرده سینما‌ها می‌رود.

این فیلم در حالی از چهارشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه اکران می‌شود که پیش‌فروش اینترنتی بلیت آن از امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در برخی سایت‌های فروش بلیت (ایران تیک) آغاز شده است.

در «مست عشق» که فیلمی مشترک از ایران و ترکیه است، به نویسندگی فرهاد توحیدی و به تهیه‌کنندگی مهران برومند و حسن علیزاده ساخته شده و شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم در آن بازی کرده‌اند.

داستان فیلم همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور داشته‌اند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «مست عشق» با رده‌بندی سنی ۱۵+
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی