Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@08:40:10 GMT

حمله توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب غزه

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۰۴۱

حمله توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب غزه

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ یک دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز (25 دی‌ماه) یک پایگاه مقاومت فلسطین در شرق شهرک «قراره» در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد، اما این حمله تلفات جانی در پی نداشته است.
لازم به ذکر است که 4 دستگاه تانک ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز به منطقه غرب گذرگاه بیت حانون نفوذ کرده و اقدام به خاکبرداری در این منطقه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت گسترده

خبر دیگر از فلسطین حاکیست که نظامیان ارتش اسرائیل بامداد امروز به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند. نظامیان اسرائیلی پس از حمله به کرانه باختری، نزدیک به 20 فلسطینی را بازداشت کردند و یک خودروی متعلق به فلسطینیان را نیز مصادره کردند. در پی حمله اشغالگران صهیونیست به اردوگاه بلاطه در نابلس، درگیری شدیدی در این منطقه به وقوع پیوست.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن بین الملل ایکنا غزه مقاومت قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ارتش رژیم صهیونیستی طی شب گذشته چندین مرتبه منطقه‌های مختلف نوار غزه به ویژه رفح در جنوب این باریکه را هدف قرار داد.

در حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه در شهرک «الجنینه» واقع در شرق رفح ۵ آواره فلسطینی به شهادت رسیدند.

خانه‌ای دیگر در اردوگاه «یبنا» واقع در جنوب شهر رفح نیز هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت. بر اثر این حمله یک فلسطینی به شهادت رسید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

زمینی در اردوگاه «الشابوره» در مرکز شهر رفح نیز که محل استقرار آوارگان فلسطینی بود از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت. در نتیجه این حمله نیز چند فلسطینی زخمی شدند.

یک زمین زراعی در منطقه «خربه العدس» واقع در شمال رفح نیز هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

همچنین یک خانه دیگر نیز در منطقه «مصبح» واقع در شمال نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی هم به سوی شماری از شهروندان فلسطینی در شهرک «الحشاشین» در شمال غرب رفح تیراندازی و موشک شلیک کردند که در نتیجه آن یک فلسطینی به شهادت رسید.

منطقه «الفخاری» در جنوب شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

همچنین توپخانه و جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «الزیتون» واقع در جنوب شرق شهر غزه را هدف قرار دادند.

علاوه بر این درگیری‌هایی میان مبارزان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه گزارش شده است.

کد خبر 6088283

دیگر خبرها

  • حمله‌های شبانه ارتش رژیم صهیونیستی به رفح
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در جنوب لبنان
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه/استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود