Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورسیدآقایی گفت: اصلاحات طرح زوج و فرد و محل برگزاری نمایشگاه کتاب امروز در جلسه شورای ترافیک شهر تهران بررسی می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه ۲۵ دی ماه) به منظور بررسی ۱۰ ماده لایحه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز شورای عالی ترافیک، اصلاحات طرح زوج و فرد و محل برگزاری نمایشگاه کتاب مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص موضوعاتی که در جلسه روز گذشته مدیران ترافیکی با حناچی مطرح شد، تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که بیانیه‌ای از سوی شهردار در این خصوص ارائه شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طرح زوج و فرد شورای عالی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یکصدونوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان

نماینده ولی فقیه در استان در این جلسه ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوم ازدیبهشت سال ۱۳۵۸ گفت: سپاه نهادی انقلابی به منظور حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ان به دستور امام راحل تاسیس شد در این مدت خدمات شایانی داشته است.

حجت الاسلام و المسلین آل هاشم افزود: عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران که مایه غرور و افتخار ملی کشورمان شد و به دنیا نشان داد هیچ کشوری حق ندارد به کشورمان نگاه چپ کند.

وی با بیان اینکه اقدامات فراجا در زمینه عفاف و حجاب و اجرای «طرح نور» بسیار موثر بوده است اظهار داشت: مخصوصا اینکه خیلی از بانوان این تذکرات را می‌پذیرند، اما باید این اقدام فرهنگی را از خودمان شروع کنیم و اگر این موضوع در نهاد‌ها، سازمان‌ها و ادارات توسط مدیران اجرایی شود در بیرون هم درست خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: در خصوص عفاف و حجاب انچه که در نمازجمعه در خصوص وظایف مدیران درادارات گفته شده کاربدیهی است وبایداتفاق بیفتد و مقام معظم رهبری هم فرمودند دشمن روی این مساله سوار شد وبرای ما چالش درست کرد و ما باید در مقابل با برنامه ریزی عمل کنیم.

مالک رحمتی افزود: برنامه مقابله ما با این امر در این است که همه ۲۷ دستگاه زیربط و دخیل در این خصوص هم افزایی کنند، امروز عملکرد این طرح در این مدت کوتاه بسیار خوب بوده، چون بنیان جامعه ما ارزشی و انقلابی است.

وی افزود: ما نیازمند برنامه‌هایی هستیم که به جوانان اگاهی بدهیم تا همانطور که دشمنان در این زمینه تلاش میکنند نقشه هایشان را نقش بر آب کنیم دس اگاهی بخشی، معرفت بخشی و اقدامات انگیزشی و در نهایت انذاری بسیار مهم خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه باید خانواده‌ها و مسئولان پای کار بیایند و رسانه‌ها هم می‌توانند کمک حال باشند افزود: همه دستگاه‌ها باید مکلف باشند با همین رویکرد ارزشمند با یک برنامه جامع در خصوص عفاف وحجاب و ارایه برنامه‌های فرهنگی قدم برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • انتقاد از سیاست‌های تحمیلی شرکت کنترل ترافیک تهران
  • شاخص سرانه سلامت در تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست
  • انتقاد از عدم ورود تاکسی‌های برقی به پایتخت
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • برگزاری یکصدونوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان