Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:35:14 GMT

چطور برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۱۷۸

چطور برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنیم؟

استرالیا یکی از برترین مقاصد برای ادامه تحصیل و زندگی است. مهاجرت به استرالیا فرصت‌های عالی متعددی برای مهاجران جدید فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موسسه راد، بخصوص برای افرادی که دارای ویزای مهارت، ویزای تحصیلی استرالیا و ویزای کسب‌وکار باشند.

به واسطه منظم‌ترین سیستم مبتنی بر ایالت، دستمزد بالا، تنوع فرهنگی، شهرهایی با کلاس جهانی و نرخ اشتغال بالا، مهاجرت به استرالیا هر ساله هزاران جزو اهداف دانشجویان و متخصصان در سراسر دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع کمبود متخصصان دارای مهارت در صنایع مختلف استرالیا فرصتی منحصر به فرد برای بسیاری از افراد جوان و با استعداد مهیا کرده  تا با مهاجرت به استرالیا و تحصیل در استرالیا تحصیلات و کار مناسبی را پیدا کنند و حتی اقامت دائم در استرالیا را بدست بیاورند.

انواع ویزاهای مهاجرت به استرالیا

ویزاهای متفاوتی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد. شرایط لازم برای درخواست و اخذ این ویزاها ثابت نیست و بر اساس شرایط اجتماعی- سیاسی روز تغییر می‌کند . معمولا سالی دو بار، در ژانویه و جولای تغییرات اعمال شده از طرف اداره مهاجرت استرالیا اعلام می‌شود .

ویزای مختلف مهاجرت به استرالیا عبارتند از :

Working and skilled visas Business and Investment visa Studying visas Family and spousal visas

از بین این ویزاهای متفاوت درباره دو نوع آن که بیشترین متقاضی را دارند توضیح مختصری داده‌ایم:

مهاجرت به استرالیا ازطریق دانشجویی  Student visa and Temporary Graduate visa

ویزای دانشجویی (Student visa (subclass ۵۰۰

هرساله بر تعداد کسانی که برای ویزای دانشجویی استرالیا اقدام می‌کنند، افزوده می‌شود. چرا که این کشور دارای دانشگاه‌های ممتاز با رتبه‌های جهانی بسیار بالایی است و افرادی که در این کشور فارغ‌التحصیل می‌شوند شانس بیشتری برای درخواست مهاجرت به استرالیا را خواهند داشت .

در سیستم امتیازبندی برای مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای مهارت General Skilled Migration  ۵تحصیل در استرالیا امتیاز دارد و حتی اگر دانشگاه در شهرهای کم‌جمعیت باشد ۵ امتیاز دیگر به این دلیل اضافه خواهد شد .

ویزای بعد از فارغ التحصیلی (Temporary Graduate visa (subclass ۴۸۵

این ویزا اقامت موقت است و به متقاضی این شانس داده می‌شود که برای کسب تجربه بعد از فارغ‌التحصیلی در کشور استرالیا کار و زندگی کند. متقاضی تا قبل از شش ماه بعد از فارغ‌التحصیلی فرصت دارد برای این ویزا اقدام کند و باید کمتر از ۵۰ سال داشته باشد. حداقل ایلتس مورد نیاز ۶ است که هیچ بندی کمتر از ۵ نباشد. مدت این ویزا بستگی به نوع دارد :

Graduate Work stream

این ویزا برای دانشجویانی است که رشته آنان در لیست مشاغل مورد نیاز MLTSSI کشور استرالیاست. مدت ویزا برای کلیه مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکترا فقط ۱۸ ماه می‌باشد .

Post-Study Work stream

این ویزا به کلیه دانشجویانی فارغ‌التحصیل در مقاطع کارشناسی و بالاتر از دانشگاه مورد تایید علیرغم هر رشته‌ایی داده می‌شود . مدت ویزا برای کارشناسی و کارشناسی ارشد دو سال، کارشناسی ارشد تحقیقاتی سه سال و دکترا چهار سال است .

دانشجویان در مدتی که این ویزا را دارند می‌توانند در جست‌وجوی شغل مرتبط با رشته خود باشند و زمانی که استخدام شوند با کسب ۶۰ امتیاز می‌توانند برای مهاجرت به استرالیا با اقامت دائم از طریق مهارت اقدام کنند .

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری وتجارت Business and Investment visa

مهاجرت به استرالیا با روش سرمایه‌گذاری دارای پیچیدگی خاصی است و نیاز به سرمایه مالی قابل توجهی دارد .

ویزاهای سرمایه‌گذاری در استرالیا به سه گروه تقسیم می‌شوند :

Business Innovation and Investment (Provisional) visa (subclass ۱۸۸)

این ویزای سرمایه‌گذاری برای اقامت موقت ۴ سال و سه ماه است که قابل تبدیل به ویزای دائم ۸۸۸ می‌باشد .

Business Innovation and Investment (Permanent) visa (subclass ۸۸۸)

این ویزا اقامت دائم استرالیاست که در واقع مرحله دوم برای دارندگان ویزای ۱۸۸ است تا ویزای موقت خود را به دائم تبدیل کنند .

Business Talent (Permanent) visa (subclass ۱۳۲)

این ویزای سرمایه‌گذاری استرالیا برای اقامت دائم مخصوص مدیران و صاحبان شرکت‌های بزرگ است. متقاضی باید متعهد شود بعد از دریافت ویزا و ورود به خاک استرالیا مبلغی معادل یک و نیم میلیون دلار استرالیا را به استرالیا آورده و تجارتی را آغاز می‌کند یا در یک تجارت استرالیایی سهیم می‌شود .

برای درخواست این ویزا سن فرد باید کمتر از ۵۵ سال باشد و دارایی او و همسرش در کار تجاری ۴۰۰ هزار دلار و گردش مالی حداقل ۳ میلیون دلار برای دو سال از چهار سال قبل از اقدام برای ویزا داشته باشند .

مالکیت ۵۱ درصد از بیزینس برای درآمد کمتر از ۴۰۰ هزار دلار در سال یا مالکیت ۳۰ درصد برای درآمد بالای ۴۰۰ هزار دلار در سال و یا مالکیت ۱۰ درصد یک شرکت با سهامی عام را داشته باشند .

ارزش دارایی‌های شان ۱/۵ میلیون دلار و قابل انتقال به استرالیا باشد. مدارک دال بر مدیریت و فعالیت کارآمد در این بیزینس را نیز باید ارائه دهند.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپورتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استراليا اقامت تحصیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا

ویتنام، ازبکستان و عراق به دور حذفی جام ملت های آسیا صعود کردند.

نیمی از تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شدند.

دور سوم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (یکشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B آغاز شد.

تیم ملی تایلند که امتیازات کامل بازی‌های قبلی را گرفته بود، با نتیجه 2 بر یک بر ویتنام هم غلبه کرد. میانمار هم با نتیجه 3 بر یک موفق به شکست چین شد. تایلند با 9 امتیاز به‌عنوان صدرنشین گروه A به یک‌چهارم نهایی راه یافت. ویتنام و میانمار نیز دور گروهی را با چهار امتیاز به پایان رساندند، اما با توجه به تساوی دو تیم در بازی رودررو و تفاضل گل بهتر ویتنام، این تیم به‌عنوان تیم دوم به جمع هشت تیم نهایی صعود کرد.

در گروه B نیز ازبکستان توانست با نتیجه 3 بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر 9 امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد. عراق نیز استرالیا را با شکست 6 بر 2 بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت 14:30 روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت 17:30 همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • جنجال جدید ماسک؛ «میلیاردر متکبر»!
  • قیمت برق استرالیا در آینده رکوردی تاریخی خواهد زد
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • گینه نو: سزاوار برچسب «آدمخوار» از سوی بایدن نیستیم
  • طرح جدید : شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا