Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ با حکم شهردار تهران، "سیدمهدی نادمی" به عنوان رئیس جدیدِ سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب شد.

در حکمی که "پیروز حناچی" برای نادمی زده آمده است: انتظار می‌رود مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را براساس برنامه اعلام شده برای اداره شهر تهران را در چارچوب قوانین و مقررات و اسناد فرداستی با رعایت حقوق ذی نفعان تنظیم و عمل نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در ماه‌های گذشته به واسطه استخدام‌های خارج از عرف و استخدام ژن‌های معروف یکی از پر سرو صدا ترین سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران است. برخی از این استخدام‌های غیرقانونی در دوره سرپرستی حسینی مکارم صورت گرفته بود.

موضوع از این قرار بود که سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، نامه‌ای با موضوع عقد قرارداد پرسنل به دبیرخانه شهرداری ارسال کرده که در آن استخدام ۵ مدیر جدید آنهم قبل از حضور شهردار جدید را تصویب کرده بود که تاریخ درخواست و ثبت آن ۱۹ اردیبهشت و تاریخ دریافت آن نیز همان روز بوده است. جالب‌تر آنکه تاریخ موافقت و شروع به کار مدیران جدید تنها ۳ روز بعد بوده است. یعنی فرآیند استخدام مدیران شهرداری در دوره سرپرستی حسینی مکارم، با رتبه‌های ۱۷ و ۱۸ فقط سه روز طول کشیده است. سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در هفته اخیر اقدام به استخدام ۵ نیروی جدید در سطح مدیرکل کرده است. این افراد که همگی نسبت فامیلی نزدیک با مدیرانِ سطوح بالای کشور دارند، قبل از حضور شهردار جدید جذب این سازمان شده‌اند.

سمیع‌الله حسینی مکارم سرپرست موقت شهرداری تهران نیز با اشاره به استخدام ژن‌های خوب در شهرداری گفته بود این موضوع به شهردرای مربوط نیست و نیروی انسانی سازمان بازنشستگی مستقل از شهرداری است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حناچی رئیس سازمان بازنشستگی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد

 با حکم شهردار تهران عصر امروز -۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳- امیر شهرابی فراهانی به‌عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد.

گفتنی است شهرابی پیش از این مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • سرپرست شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ تهران منصوب شد
  • سرپرست جدید شهرداری منطقه ۱۴ منصوب شد
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر