Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@05:30:19 GMT

کشف یک اسکلت باستانی متعلق به دوره خام‌خواری

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۲۴۹

کشف یک اسکلت باستانی متعلق به دوره خام‌خواری

رییس پلیس آگاهی البرز از کشف اسکلتی که قدمت آن به دوران خام خواری بازمی‌گردد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا،  سرهنگ محمد نادر بیگی در نشست خبری امروز سه‌شنبه 25 دی ماه با اشاره به کشف اسکلتی مربوط به دوران خام خواری در کرج اظهار کرد: این اسکلت را فردی که در جاده قزل‌حصار مشغول حفر چاه بوده پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قدمت این اسکلت که در عمق سه متری پیداشده، به دوران خام خواری مربوط می‌شود ولی هنوز جنسیت آن تعیین نشده اما تخمین زده می‌شود که متلق به یک مرد باشد.

وی با اشاره با چگونگی دستیابی به قدمت این اسکلت افزود: قدمت این اسکلت بر اساس گزارش پزشکی قانونی و با توجه به بررسی مواردی ازجمله حفره‌های چشمی، چال گوش، برجستگی‌های زائد پس سر و یا دندان‌های این اسکلت تخمین زده شده است.

این مسئول همچنین از دستگیری سارقان کیف‌قاپ، خبر داد و گفت: دو ماه پیش گزارشی مبنی بر کیف قابی از یک زن در خیابان بهار به دست ما رسید که متاسفانه در حین کیف قابی زن مورد سرقت قرار گرفته آسیب شدیدی دید و مدتی در کما بود.

وی توضیح داد: با توجه به سرنخ‌های موجود، سارقان که در کرج مستقر بودند شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان سه برادر بودند که برای اینکه شناسایی نشوند، مدام محل اسکان خود را جابه جا می‌کردند ولی در نهایت به همراه یک مالخر در دام پلیش افتادند.

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: سارقان تاکنون به ۷۰ فقره کیف‌قاپی و گوشی قاپی اعتراف کرده‌اند همچنین موتورسیکلت‌هایی که این سارقان برای سرقت استفاده کرده‌اند مشتمل بر موتورسیکلت آپاچی سفید، مشکی و زردرنگ بوده است.

وی در ادامه به دستگیری سارقی با 90  فقره سرقت اشاره کرد و افزود: این سارق با همدستی سه نفر دیگر اقدام به دستبرد به انباری اماکن مختلف می‌کرده است. سارق این پرونده حدود ۳۰ سال سن و دارای سابقه کیفری است و همیشه چاقو و قمه به همراه داشته است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسکلت منطقه البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان

به گفته شهروند خبرنگار ما ۲ سال گذشته کابل مخابرات روستای سالکویه از توابع شهرستان لنگرود به سرقت رفته است و در این مدت اهالی این روستا با قطعی تلفن مواجه هستند. ساکنان این روستا بار‌ها این موضوع را پیگیری کرده اند، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، روستای سالکویه از توابع شهرستان لنگرود استان گیلان است. حدود ۲ سال گذشته کابل مخابرات ۶۰ خانوار سرقت شده است چندین بار به اداره مربوطه مراجعه کردیم، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • تحویل سه قطعه شی تاریخی به میراث فرهنگی
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه