Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:15:10 GMT

تحویل خودروهای پیش‌فروش شده در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۲۵۰

تحویل خودروهای پیش‌فروش شده در آینده نزدیک

مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر رفع مشکل تامین مواد اولیه قطعه‌سازان تا پایان بهمن ماه، از آغاز تحویل خودروهای پیش‌فروش شده در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اکبر صادقی با اشاره به بازدیدش از گروه خودروسازی سایپا گفت: هدف از این بازدید، نظارت عالیه بر شرکت‌های تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین پیگیری دستور وزیر مبنی بر بهبود وضعیت تولید خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تاخیر خودروسازان در تحویل خودروهای پیش‌فروش شده، افزود: علت تأخیر در تحویل خودروها، تحریم و به تبع آن مشکل در واردات مواد اولیه قطعه‌سازی بود که با تدابیر و مساعدت مالی وزارت صنعت، معدن و تجارت این مشکل تا پایان بهمن ماه حل می‌شود و خودروسازان می‌توانند به تعهدات خود عمل کنند.

صادقی درباره اعلام قیمت جدید خودروها تاکید کرد که در افزایش قیمتها، حقوق مصرف‌کنندگان و مشتریان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خودرو خودروهای پیش فروش شده وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد

شرکت زامیاد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تحویل خودروهای مشتریان این شرکت در ایام تعطیلات نوروزی هم ادامه دارد.

در این اطلاعیه خطاب به مشتریان این شرکت آمده است: در راستای تسریع در تحویل خودرو‌های مشتریان محترم که خودروی ایشان پلاک شده، تسهیلات ویژه‌ای برای تحویل حضوری در ایام نوروز فراهم شده است.

در این اطلاعیه از مشتریانی که خودروهایشان فاکتور و پلاک شده و پیامک تحویل حضوری برای آن‌ها ارسال شده، دعوت به عمل آمده در صورت تمایل به دریافت و تحویل حضوری خودرو ابتدا با مراجعه به سایت اینترنتی به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت درخواست اینترنتی تحویل حضوری اقدام و سپس تا ۱۱ فروردین ماه (به غیر از روز‌های تعطیل رسمی) با مراجعه به اداره تحویل شرکت زامیاد نسبت به دریافت خودروی خود اقدام کنند.

در اطلاعیه مورد نظر آمده است: هزینه سفر برای تحویل حضوری، مطابق ضوابط تعیین شده به حساب این دسته از مشتریان واریز می‌شود و همچنین خودرو به مدت ١۵ روز بیمه بدنه رایگان و در صورت تمایل مشتری جهت بیمه بدنه خودرو به مدت ۳۵۰ روز باقیمانده سال، بیمه بدنه با ٧٠ درصد تخفیف صادر خواهد شد.

گفتنی است، این تصمیم شرکت زامیاد در راستای انجام تعهدات این شرکت مبنی بر تحویل به موقع خودرو‌ها و به منظور ارتقاء رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند فروش اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش فروش نفت و بازگشت منابع ارزی با تلاش‌های وزارت نفت
  • ۱۶۱۷ پرونده تخلف صنفی ویژه نوروز ۱۴۰۳ در قم تشکیل شد
  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد