Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:01:40 GMT

70 راس دام قاچاق در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۳۳۹

70 راس دام قاچاق در اردبیل کشف شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی اردبیل گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل - مغان کامیون حامل 70 راس دام قاچاق توقیف شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، سرهنگ عادل منیر روز سه شنبه افزود: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق احشام ماموران انتظامی ایست و بازرسی اردبیل - مغان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با بررسی های به عمل آمده مشخص شد کامیون حامل 70 راس دام بدون مدارک قانونی و مجوز دامپزشکی از شهرستان اهر بارگیری و به مقصد تنکابن حمل می شود.
وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این زمینه گفت: کامیون توقیف و احشام قاچاق کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شد.
پیش تر دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از اجرای برنامه مقابله با جلوگیری از قاچاق دام از این استان خبر داد.
ناصر عتباتی گفت: دنبال وصول گزارش هایی مبنی بر حضور افرادی برای خرید گسترده دام سبک (گوسفند) بویژه در شمال استان و انتقال آن به مناطق مرزی و خروج از کشور ، طی دستوری پلیس راه ، دامپزشکی ، اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پلیس آگاهی استان مکلف به کنترل دقیق موضوع شده اند.
به گفته او ، خروج دام از استان بدون مجوز معتبر دامپزشکی ممنوع و پلیس راه موظف به توقیف وسایط نقلیه بوده و دامپزشکی استان با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی باید اقدامات لازم قانونی را بعمل آورند.
بیش از پنج میلیون واحد دامی در استان ظرفیت های دامی استان اردبیل را تشکیل می دهد که 2 میلیون واحد آن سبک و سه میلیون واحد دامی سنگین می باشد.
6018/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ناجا اردبيل دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو 202 حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج