Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای با سه ضلع ثروت‌اندوزی نامشروع، قدرت‌طلبی و تبعیت از بیگانه به جان انقلاب افتاده‌اند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی، نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مجلس و عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب، عصر امروز (سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه) در مناظره با مصطفی تاج‌زاده، فعّال سیاسی اصلاح‌طلب با موضوع ۱۸ تیر ۷۸، گفت: معتقدم ارزش مردم و اسلام و اهمیت رهبری دینی در انقلاب مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه انقلاب به پیروزی رسید و عزت فراهم شد گفت: پرونده استبداد بسته شد و نطام سلطه به چالش کشیده شد.

زاکانی ادامه داد: در مسیر طی شده هرکجا به اسلام عمل کردیم و نوکری مردم را پیشه کنیم و تبعیت از رهبری داشته‌ایم، موفق شده‌ایم و هرکجا غیر از این عمل کرده‌این ضرر کرده‌ایم.

نماینده سابق مجلس دستاورد‌های ۴۰ساله انقلاب را افتخارآمیز دانست و گفت: توفیقات زیادی به دست آورده‌ایم و ضعف‌هایی هم داریم. چون هم دشمن بیرون داریم و هم موانع داخلی. گرچه چهل سال هم برای تحقق اهداف، زمان بلندی نیست.

وی با بیان اینکه دشمن خارجی مشخص است و آمریکا و صهیونیسم است، تصریح کرد: مانع درونی هم مشخص است؛ ضد انقلاب و همه ریزش‌های انقلاب که به واسطه طمع یا خوف همراه شده بودند و یا سختی راه یا دنیاطلبی باعث شد مسیر انقلاب را ترک کنند.

زاکانی ادامه داد: معتقدم اهمیت مانع داخلی از دشمن خارجی بیشتر است. آنچه به موانع داخلی مربوط می‌شود، پرستش خدایگان دروغین است؛ یعنی پرستش قدرت، ثروت و بیگانه.

وی با بیان اینکه امروز عده‌ای با سه ضلع ثروت‌اندوزی نامشروع، قدرت‌طلبی و تبعیت از بیگانه به جان انقلاب افتاده‌اند، افزود: این سه ضلع با ایجاد بحران برای جامعه شرایط را به سمتی می‌برند که مردم را در مقابل انقلاب قرار دهند.
ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قدرت طلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امیر سرتیپ حمزه بیدادی چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) در محل میدان صبحگاه لشکر۹۲ زرهی اهواز بیان کرد: طبق بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد و این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

وی گفت: امروز بین نیرو‌های مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

امیر سرتیپ بیدادی اظهار کرد: این قدرت یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

در ادامه این مراسم استاندار خوزستان بیان کرد: آنچه که ارتش را در کنار پاسداران و بسیجیان قرارداده است دلدادگی در راه خداوند است.

علی اکبر حسینی محراب افزود: امروز دنیا عظمت و قدرت نیرو‌های مسلح ایران را درک کرده است.

وی ادامه داد: در پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی، موشک‌ها و بالگرد‌ها و پهپاد‌های کشور از سد‌ها عبور کردند و هدف را زدند و این قدرت فنی و فکری بر مبنای تفکر الهی، عظمت نیرو‌های مسلح ایران را نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مظلومان همواره پای کار است و امیدواریم این مسیر توسط نیرو‌های جوان و کارآمد ارتش دنبال شود.

۲۹ فروردین ماه به نام روز ارتش نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با خانواده شهیدان حبیبی فر و قاسمی
  • برهم زدن معادلات نظامی و سیاسی جهان تنبیه کوبنده رژیم نامشروع
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند/ ضرورت نظارت سخت گیرانه بر ثروت‌های ملی در استان
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد