Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیما رجبی ظهر سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر بابیان اینکه حدود ۱۱ الی ۱۴ فیلم برای اکران در اختیار استان سمنان قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: اکران این فیلم‌ها تنها در دو سینمای یادمان و هلال‌احمر شهر سمنان برنامه‌ریزی‌شده است.

وی بابیان اینکه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۰ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۹۷ هم‌زمان با سالگرد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی سه سانس ١٦، ١٨:٣٠ و ٢٠:٣٠در اختیار این دو سینما قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه این فیلم‌ها در روزهای دوازدهم تا هجدهم بهمن و نیز روزهای ٢١ و ٢٢ بهمن اکران می‌شود، ابراز داشت: به دلیل تقارن ایام فاطمیه با چهل‌سالگی انقلاب اکران این فیلم‌ها در روزهای ۱۰ لغایت ١٨ بهمن خواهد بود.

رجبی بابیان اینکه پنج فیلم کودک و نوجوان نیز در این جشنواره اکران خواهد شد، اضافه کرد: اکران این فیلم‌ها در فاصله روزهای سیزدهم لغایت هفدهم بهمن و صبح‌ها خواهد بود.

کد خبر 4513959

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سیما رجبی فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود

ایسنا/سمنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» به بهانه دور دوم سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان خبر داد.

فرشید فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان، اظهار کرد: جشنواره تولیدات رسانه‌ای با هدف بازتاب رسانه‌ای بهتر این سفر برگزار خواهد شد. این جشنواره به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان برگزار می‌شود. فعالان رسانه‌ای در سراسر استان می‌توانند آثار تولیدی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی از سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان به‌عنوان یک سفر مهم یاد و بیان کرد: با توجه به اتفاق‌های اخیر و پاسخ کوبنده کشورمان به صهیونیست‌ها، سفر رئیس جمهوری اهمیت مضاعفی دارد، بنابراین پوشش مناسب سفر، اهمیت بیشتر می‌یابد.

این عضو شورای اطلاع‌رسانی استان تاکید کرد: انتظار می‌رود فعالان رسانه‌ای به پوشش حداکثری این سفر که مصوبات آن در رشد و توسعه استان بسیار موثرند، کمک کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره رسانه‌ای با محوریت سفر دوم دولتمردان به استان سمنان برگزار می‌شود، ادامه داد: جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در دو  بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن‌گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ و ... برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از فعالان رسانه‌ای استان خواست که آثار رسانه‌ای تولیدی خود را تا چهارم اردیبهشت‌ ماه به دبیرخانه این جشنواره استانی ارسال کنند.

وی یادآوری کرد: در پایان جشنواره با رای داوران ۱۰ اثر برتر در بخش آزاد و پنج اثر برتر در بخش ویژه معرفی می‌شوند.

فلاح با اشاره به اینکه استان سمنان از موفق‌ترین استان‌ها در اجرایی کردن مصوبات دور اول سفر رئیس جمهوری بوده است، تصریح کرد: بررسی و تشریح عملکرد استان در اجرای مصوبات دور اول سفر، از محورهای جشنواره است و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار خود در این بخش را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از مردم استان به‌عنوان مردمی مهمان‌نواز نام برد و با اشاره به دیدار مردمی رئیس جمهوری در این سفر، گفت: انتظار می‌رود هم‌استانی‌ها استقبال با شکوهی از رئیس جمهوری و دولتمردان داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از ۲۹ فروردین
  • آغاز ثبت‌نام مجدد در نوبت دوم کنکور از فردا
  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی