Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- بازیکنان پرسپولیس در حالی که برای تمرین وارد کمپ اسپایر قطر می شدند، با بازیکنان باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه روبه رو شدند.

به گزارش ایرنا، سرخپوشان تمرین نوبت اول خود را امروز سه‌شنبه از ساعت 10 صبح به وقت قطر در کمپ اسپایر دوحه آغاز کردند.
بازیکنان در حالی وارد زمین شدند که بازیکنان پاری سن ژرمن هم در حال مراجعه به سالن بدنسازی مجاور زمین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این مساله دیگر عجیب نیست چون به نظر می‌رسد کمپ اسپایر و شهر دوحه با گذشت هر سال، شاهد حضور تیم‌های بلند آوازه‌تر و شخصیت‌های فوتبالی بیشتری باشد و البته این حضور به معنای اجرای تمرینات و بازی‌های دوستانه سطح بالاتر خواهد بود.
برای شروع تمرین امروز، موانع چیده شد تا بازیکنان ابتدا گرم کنند و بعد هم کارهای سرعتی را انجام دهند.
کار با توپ، پاسکاری، دویدن‌های استقامتی در حالی که بازیکنان وزنه بسته بودند، کار بر روی ضربات ایستگاهی و شروع مجددها از جمله این تمرینات بود.
در یکی از این تمرینات شروع مجدد، تیم مدافع وظیفه داشت بلافاصله پس از تصاحب توپ یک ضد حمله را تدارک ببیند.
پایان بخش تمرین هم بازی فوتبال در نیمی از زمین در قالب 2 تیم قرمز و زرد بود و تلاش سرخپوشان در ساعت 11 و 35 دقیقه به وقت محلی تمام شد تا بازیکنان برای ناهار و استراحت راهی هتل شده و برای تمرین نوبت بعدازظهر آماده شوند.
تیم فوتبال پرسپولیس اردوی دوازده روزه خود را در قطر برگزار می کند و این اردو که از روز 18 دی ماه برگزار شده، تا سی ام دی ماه در دوحه ادامه خواهد داشت.
پرسپولیس در این اردو 2 بازی دوستانه در برنامه داشت که در بازی اول با نتیجه 2 بر یک اوپن بلژیک را شکست داد و شاگردان برانکو قرار است در دومین دیدار تدارکاتی خود در این اردو با الشحانیه قطر دیدار کنند.
ورزشی**9463**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پرسپوليس قطر اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، نخستین تمرین پرسپولیس در سال جدید شمسی روز دوشنبه ششم فروردین ماه برگزار شد. این تمرین غایبان بسیار زیادی داشت.

علاوه بر شش ملی‌پوش پرسپولیس و دانیال اسماعیلی‌فر که در تمرین غیبت داشتند، سعید صادقی نیز با گرفتن مرخصی از کادرفنی در اولین تمرین سال سرخ‌ها حاضر نبود.

صادقی پس از حضور اوستون ارونوف رقابت سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد و در سال ۱۴۰۳ باید با تلاش بیشتری در تمرینات حاضر شود.

تمرینات پرسپولیس با اضافه شدن اوسمار و بازیکنان غایب از روزهای آینده شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • اوسمار بالاخره به تهران برگشت
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد
  • مرخصی وینگر پرسپولیس در اولین تمرین سرخ‌ها