Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه مهر رضا، در ادامه نشست های «عصرانه مستند» که به همت خیریه متوسلین به امام رضا (ع) برگزار می شود مستند تحسین شده «خانه ای برای تو» به کارگردانی مهدی بخشی مقدم به نمایش درمی آید.

مستند «خانه ای برای تو» به کارگردانی مهدی بخشی مقدم و تهیه کنندگی مهدی شامحمدی از محصولات مرکز مستند سوره روز یکشنبه 30 دی ماه ساعت 17:30 در خانه مهر رضا نمایش داده می شود و مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان این مستند ۷۳ دقیقه ای به «داوود جوان ۳۰ ساله‌ گیلانی مرتبط می‌شود که کمتر از یک سال از ازدواجش می‌گذرد و او در شغلش نیز دچار ورشکستگی می‌شود و در این میان متوجه می‌شود که به سرطان پیشرفته‌ای دچار شده است. او در این شرایط برای زندگی‌اش تصمیمات جدیدی می‌گیرد«…

این مستند در دوازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» که در ماه آذر برگزار شد حضور موفقی داشت ودر 6 رشته نامزد دریافت جایزه شد و در جمع 3 فیلم برتر از نگاه تماشاگران قرار گرفت و در نهایت برنده نشان فیروزه بهترین فیلم، تندیس بهترین کارگردانی مستند بلند و جایزه بهترین موسیقی متن برای افشین عزیزی شد. کاراکتر این فیلم تراژیک یکی از قهرمانان پُرامید این دوره جشنواره بود.

عوامل «خانه ای برای تو» که در تدارک اکران عمومی آن هستند نمایش این فیلم به نفع خیریه را به این دلیل پذیرفتند تا فرصتی برای رویارویی مخاطبان با سوژه مستند باشد؛ مردی که با امید برای زنده بودن مبارزه کرد...

جلسه نقد با حضور تهیه کننده و کارگردان و نغمه دانش آشتیانی به عنوان مجری و منتقد در خانه مهر رضا به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از بیمارستان دی، نرسیده به پل همت، نبش کوچه نیلو، پلاک یک برگزار می‌شود و ورود برای عموم رایگان و آزاد است.

خانه مهر رضا وابسته به خیریه متوسلین به امام رضا (ع) با راه‌اندازی «عصرانه مستند» به نمایش مستندهای شاخص به ویژه با رویکرد اجتماعی می‌پردازد و هدف از آن کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی از مسیر فرهنگ و هنر به ویژه سینما است.

156 / 156 عصرانه مستند خانه مهر رضا مستندخانه ای برای تو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عصرانه مستند خانه مهر رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا

به گزارش ورزش سه، یاسر القحطانی در جریان مراسم باشکوهی که برای عرضه یک محصول تجاری جدید برگزار شد، اظهاراتی جنجالی داشت که واکنش هواداران را برانگیخت و برخی از آنها در فضای مجازی به انتقاد از او پرداختند.

یاسر القحطانی در سخنرانی خود در این مراسم که با حضور جمعی از ستارگان ورزش و همچنین خانواده.های بازیکنان لیگ عربستان برگزار می‌شد،  به تمجید از علی البلیهی پرداخت و گفت: البته برای من علی البلیهی بهترین بازیکن آسیا و بهترین بازیکن در پست خود است.

وی در ادامه توضیح داد: من در مورد سطح بازیکنان امسال صحبت می‌کنم و با تمام احترامی که برای همه بازیکنان و دستاوردهای آنها دارم، می‌بینم که البلیهی بهترین است. او به خاطر چیزی که با باشگاهش و تیم ملی کشورش ارائه کرد، شایسته عنوان بهترین بازیکن سال آسیا است.

این صحبت‌ها در شرایطی از سوی اسطوره الهلال مطرح شد که هواداران این تیم انتظار داشتند او سالم الدوساری را به عنوان بهترین بازیکن آسیا معرفی کند اما نظر متفاوت او باعث ناراحتی تعدادی از آنها شد.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • محفل قرآنی امام حسنی‌ها مانور نمایش دینداری مردم بود
  • «هیدن» دور چهارم اجرایش را آغاز می‌کند
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • تلویزیون امسال هم به نفع سینما کنار نکشید؟