Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@22:10:06 GMT

غربالگری سه عامل تهدید سلامت افراد بالای ۳۰ سال

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۶۸۵

غربالگری سه عامل تهدید سلامت افراد بالای ۳۰ سال

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم حضرتی، با حضور در درمانگاه بیمارستان خاتم النبیا(ص) ضمن دیدار با کادر پرستاری این بیمارستان و تبریک روز پرستار از روند اجرای پایلوت طرح ملی ایرانیان بالای ۳۰ سال بازدید و در این طرح شرکت کرد.

وی در حاشیه اجرای این طرح، گفت: غربالگری سلامت ایرانیان بالای ۳۰ سال همزمان با روز پرستار در بیمارستان های خصوصی و دولتی سراسر کشور آغاز شده و تا ۲۶ دی ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرتی افزود: در این طرح همه مراجعان بالای ۳۰ سال با بررسی فشار خون، اضافه وزن و نمایه توده بدنی زیر پوشش برنامه های آموزشی چهره به چهره و کتبی قرار می گیرند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه این طرح با همکاری معاونت بهداشت اجرا می شود، گفت: در این طرح مراجعانی که در معرض بیماری و یا بیمار باشند برای پیگیری به مراکز بهداشتی و درمانی ارجاع داده می شوند.

حضرتی با بیان اینکه چاقی و فشار خون از عوامل بروز بیماری های غیر واگیر از جمله دیابت، سکته های قلبی و مغزی و سرطان به شمار می رود، اظهارداشت: برای اجرای موفق این طرح، پرستاران، اساتید و پیشکسوتان پرستاری بسیج شده اند و تا به امروز مراجعات خوبی گزارش شده است.

کد خبر 4514013 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه پرستاری طرح غربالگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت

برای اولین بار در نظام بانکی، افراد بالای ۶۵ سال سن در شعب بانک ملت بدون صف و با اولویت در سامانه نوبت دهی خدمات دریافت می کنند. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، طرح منزلت در راستای احترام به مقام و منزلت سالمندان با اختصاص کلید مجزا در دستگاه نوبت دهی شعب و همچنین سامانه نوبت دهی غیرحضوری در شعب این بانک اجرایی شده است.

بر اساس این گزارش، از شماره 400 الی 449 دستگاه های نوبت دهی شعب، به مراجعین حضوری دارای سن 65 سال یا بالاتر در قالب طرح منزلت اختصاص یافته است.

با اجرای طرح منزلت در بانک ملت، تکریم سالمندان گرانقدر در دریافت خدمات بانکی در دستور کار تمامی شعب این بانک قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطر قطعی برق بیمارستان‌ های غزه را تهدید می‌کند
  • خطر قطعی برق بیمارستان‌های غزه را تهدید می‌کند
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها
  • ارایه خدمات بانکی به افراد بالای ۶۵ سال بدون صف در بانک ملت
  • اضافه شدن دو رشته تحصیلات تکمیلی به دانشکده پرستاری ومامایی تربت حیدریه
  • مصائب پرستاران؛ گسترشِ استعفا‌ها از یک شغل بسیار سخت
  • یزد رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • کمبود نیروی پرستاری در شبکه بهداشت و درمان هشترود