Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس علی رحیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت :به منظور اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح و ورودی شهر سرابله وبلوار فاتحان بیش از 9 میلیارد تومان از منابع ملی واستانی در نظر گرفته شده که مراحل اجرای آن در دهه فجر عملیاتی می شود

اوبا اشاره به سفر پر برکت استاندار ایلام به شهرستان چرداول و اختصاص مبلغ 28 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل واجرای پروژهای این شهرستان اظهارداشت: یکی از طرحهای مهم که مورد توجه وتاکید استاندار محترم ومعاونت عمرانی قرار داشت اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح ( روگذر وزیر گذر) ورودی شهر سرابله همراه با تکمیل بلور فاتحان میمگ در  ورودی بیمارستان امام علی (ع) این شهر میباشد

او افزود: به منظور اجرای پروژه تقاطع غیر هم سطح و ورودی شهر سرابله وبلوار فاتحان میمک در راستای مصوبات سفر استاندار محترم  مبلغ 9 میلیارد تومان از منابع ملی واستانی در نظر گرفته شده است که در ایام مبارکه دهه فجر کلنگ زنی وشروع بکار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در پایان با اشاره به اینکه سرابله بعنوان نماد شهرستان نیازمند پیشرفت وتوسعه میباشد گفت: کلیه مسولین استانی وشهرستانی باید تلاش کنیم این مرکز شهرستان که پیبشانی عتبات عالیات در استان هست مورد توجه قرار گیرد وبرای عمران وآبادانی آن تلاش و کوشش کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام علی بیمارستان دهه فجر فرماندار برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا

خالدی فرماندار خانمیرزا گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا است و مسیر حمل کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور است و از این رو بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کلنگ احداث پست قرنطینه دامپزشکی در سه راه گوشکی خانمیرزا یه زمین زده شد.

بیشتر بخوانید 

توقیف خودرو حمل فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای

خالدی اضافه کرد: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می‌شود بر روند جابجایی دام و فراورده‌های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پست قرنطینه دامپزشکی گوشکی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • سرباز وکارمند دادگستری کودکان را ازسیل نجات دادند
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو