Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر واعظی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم تودیع و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مسأله فرهنگ دچار بخشی گری شده است و در رویکرد کلان در حوزه های مختلف نباید نگاه جزیره ای و بخشی نگر داشته باشیم که در بسیاری از عرصه ها امور فرهنگی جاری است.
وی افزود: فرهنگ امر مجزایی از سایر بخش ها نیست که باید مولدان فرهنگی این بخش را جدی بگیرند تا آسیب های فرهنگی کاهش یابد و یکی از کارهای مهم انسجام فرهنگی و تسهیل امور در کنار نظارت بر امور فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واعظی خاطر نشان کرد: تعهد دینی و انقلابی گری از ویژگی های بارز دکتر عاملی است که در طی فعالیت های که طی این سالها داشتند این ویژگی ملموس است.
وی تاکید کرد: دکتر عاملی چون برخاسته از حوزه و دانشگاه است، حلقه وصلی میان این دو نهاد خواهند بود.

188 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سروش هاشمی روز دوشنبه سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: مقارن با روز جهانی بناها و محوطه‌های تاریخی، سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با بررسی بنای آرامگاه شیخ علاءالدوله سمنانی به‌عنوان نمونه مطالعه در استان سمنان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: سخنرانان بین‌المللی این سمینار، پروفسور گرون آرون استاد تمام دانشگاه صنعتی بیلدیز ترکیه، دکتر نیلکون اوگون مدیرعامل شرکت مشاور مرمت کشور ترکیه از سخنرانان بین‌المللی این سمینار هستند.

سروش هاشمی گفت: دکتر فاطمه داوری مدیرکل حفظ و احیای بناها بافتها و محوطه‌های تاریخی، دکتر مهرداد حجازی استاد تمام دانشگاه اصفهان، دکتر محمود هاشمی دانشیار دانشگاه اصفهان، دکتر علی بیت اللهی عضو هیئت‌علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مهندس سیمین فرهنگی مهندسین مشاور طرح و ساخت طراد، سخنرانان ملی سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین هستند.

او افزود: این سمینار روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ الی ۱۴ در سالن همایش پارک علم و فناوری سمنان واقع در میدان استاندارد، بلوار جوان، پارک علم و فناوری سمنان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین با همکاری معاونت میراث فرهنگی و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898514

دیگر خبرها

  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • دکتر ساکت به دور از مواضع سیاسی دنبال کار فرهنگی بود
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است