Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸، گفت: سال آینده پس از پذیرش سرخابی‌ها در بازار پایه فرابورس و عرضه ۵ درصد سهام هر یک از دو شرکت جهت کشف قیمت، باید ۵۱ درصد سهام آن‌ها به صورت بلوکی و مابقی سهام به صورت خرد عرضه شود.به گزارش بلاغ،رحیم زارع با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ برای واگذاری سرخابی ها، گفت: براساس یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق وزارت ورزش و جوانان مکلف شد با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی حداکثر تا پایان شهریور ماه سال ۹۸ شرایط پذیرش دو شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال را در بازار پایه فرابورس فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸، افزود: پس از پذیرش دو شرکت پرسپولس و استقلال در بازار پایه فرابورس و عرضه ۵ درصد سهام هر یک از دو شرکت جهت کشف قیمت، ۵۱ درصد سهام آن‌ها به صورت بلوکی و مابقی سهام به صورت خرد عرضه شود.

باشگاه پرسپولیس و استقلال پتانسیل درآمدزایی بسیار بالایی دارند

وی با تاکید بر لزوم واگذاری سرخابی‌ها با روش اصولی و از طریق فرابورس، ادامه داد: مشکلی که تاکنون برای واگذاری استقلال و پرسپولیس وجود داشته، نبود درآمدزایی پایدار برای این دو باشگاه بوده، که اکنون شرایط برای عرضه از طریق فرابورس فراهم شده است.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس و استقلال پتانسیل درآمدزایی بسیار بالایی دارند، تاکید کرد: مدیرانی می‌توانند در این دو باشگاه موفق باشند که از وضعیت فعلی درآمد ایجاد کنند و بدهی‌ها را بپردازند.

واگذاری استقلال و پرسپولیس به یک نفر رانت و فساد به دنبال دارد

وی افزود: بر این اساس لازم است هرچه سریعتر زیرساخت درآمدی ایجاد و سپس این دو باشگاه در فرابورس ورود کنند که ترکیبی از سهامداران مختلف نیز باید مالک این دو باشگاه باشند.

رییس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس به یک شخص رانت و فساد به دنبال دارد، تصریح کرد: مجلس در قوانین بودجه اجازه واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی را داده، اما در سال ۹۸ بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، دولت مکلف به واگذاری این دو باشگاه است. /

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد

معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

طرفداری | معاون واگذاری سهام و دارایی ها سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه ای به رییس فدراسیون از اطلاع رسانی عرضه سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال خبر داد.

محمود قامت، معاون واگذاری سهام و دارایی ها با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون عرضه سهام باشگاههای پرسپولیس و استقلال را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:این سازمان به استناد قانون اجرای سیاست های کلی اصل (44) قانون اساسی، مصوبات هیات واگذاری و سایر قوانین و مقررات مربوطه، نسبت به عرضه سهام شرکت ها با رعایت «دستورالعمل اجرایی روش انتخاب مشتریان راهبردی (استراتژیک) و احراز و پایش اهلیت مدیریتی در واگذاری ها» از طریق فرابورس اقدام کرده است.

در این راستا آگهی عرضه عمومی سهام در پایگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.ipo.ir (بخش آگهی های عرضه (اصل 44)) درج و خلاصه آگهی نیز در تاریخ های 26 فروردین ماه (نوبت اول) و 27 فروردین ماه (نوبت دوم) در روزنامه های ایران و سازندگی منتشر می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • عرضه سهام ۶ همتی سرخآبی‌ها در فرابورس
  • فیلم| خاندوزی: ۸۵ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس واگذار شد
  • دولت سرخابی‌ها را به صورت قطعی واگذار کرد؛ پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی
  • استقلال و پرسپولیس واگذار شدند
  • مزایده برای واگذاری استقلال و پرسپولیس شروع شد
  • مزایده سرخابی‌ها آغاز شد
  • سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس آغاز شد
  • آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس