Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:28:41 GMT

برگزاری مراسم معارفه سرمربی جدید تراکتورسازی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۸۳۳

برگزاری مراسم معارفه سرمربی جدید تراکتورسازی

مراسم معارفه جرج لیکنز، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، جلسه معارفه جرج لیکنز به‌عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان تبریزی، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) با حضور بازیکنان و سایر اعضای تیم فوتبال تراکتورسازی برگزار شد.

جرج لیکنز در مراسم معارفه کادر فنی جدید با ابراز خرسندی از حضور در تبریز و همکاری با باشگاه بزرگ تراکتورسازی، اظهار داشت: همیشه سعی می‌کنم دید مثبتی به انسان‌ها و محیط داشته باشم ولی بااین‌حال، صداقت و انسانیت و حفظ احترام برایم در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی، با تأکید بر اینکه نباید از اشتباه ترسید و سرخورده شد، افزود: یک اشتباه را نباید دوباره تکرار کرد و همواره بر این باور بوده‌ام که در تمامی تیم‌هایی که فعالیت داشته‌ام، بردی کسب نکرده‌ام و بردها حاصل تلاش بازیکنان بوده و مسئولیت باخت‌ها بر عهده من است. بر همین اساس به توانمندی بازیکنان و اعضای تیمم یقین دارم.

رج لیکنز با بیان اینکه موفقیت گام‌به‌گام به دست می‌آید، خاطرنشان کرد: من چوب جادو ندارم در یک‌لحظه همه مشکلات و مسائل را حل کنم و صرفاً با خواستن توأم با کار می‌توان به موفقیت رسید و به بیانی دیگر باید در کنار هم موفقیت را معنی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بدو ورود به تبریز از شور و هیجان هواداران به وجد آمدم، گقت: من در عین شوخ‌طبعی، دررسیدن به اهداف تیمم مصمم و سخت‌گیر هستم و آنچه در ابتدای امر من را برای حضور در تراکتورسازی ترغیب کرد، روحیه جاه‌طلبی مالک باشگاه بود که همواره خواستار پیروزی و موفقیت است.

سرمربی جدید سرخ‌پوشان در پایان اظهاراتش خواستار همراهی اعضای تیم برای اجرای برنامه‌های مدنظر شد و تصریح کرد: از زحمات سرمربیان قبلی تشکر می‌کنم و به‌هیچ‌عنوان دوست ندارم پیش من از فردی بدگویی کنید. همان‌طور که گفتم انسانیت و حفظ احترام برایم اهمیت ویژه دارد و در درون تیم نیز باید هوای همدیگر را داشته باشید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور قبل از آغاز تمرین امروز چهارشنبه تراکتور، «حمید مطهری» را به عنوان دستیار اول سرمربی به اعضای تیم معرفی کرد.

مطهری در حالی به عنوان دستیار اول سرمربی بعدی مشخص شده است که گفته می‌شود یحیی گل محمدی قرار است هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما هنوز اسمی از او برده نشده است. حالا باید دید آیا مطهری با حضور هر سرمربی دیگری قرار است همین پست را برای فصل آینده داشته باشد یا ادامه همکاری او به نظر سرمربی بعدی بستگی دارد.

شایان ذکر است مطهری روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار هدایت رسمی تراکتور را مقابل ذوب آهن اصفهان در جام حذفی بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 6088100

دیگر خبرها

  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • مراسم معارفه استاندار لرستان برگزار شد
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد