Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@19:23:13 GMT

دستگیری قاتل فراری در زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۵۸۳۵

دستگیری قاتل فراری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری برنا، سردار احمد طاهری گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل جوانی ۲۴ ساله در دوم مهرماه سال جاری در شهر زاهدان و فرار قاتل از صحنه جرم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی این پرونده قضائی مشخص شد قاتل در پی اختلافات شخصی، مقتول را با یک قبضه سلاح ساچمه‌ای به قتل رسانده و از محل جنایت گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار طاهری ابراز داشت: مأموران با تحقیقات میدانی و رصد‌های اطلاعاتی موفق شدند قاتل را شناسایی و رد زنی کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم که به منظور فرار از چنگال قانون به شهر‌های مختلف ازجمله یزد و شیراز گریخته بود و دائم مخفیگاه خود را تغییر می‌داد سرانجام با تلاش و کنترل نامحسوس پلیس، در شهرستان "فهرج" استان کرمان شناسایی و هنگامی که قصد عزیمت به زاهدان را داشت در یک عملیات غافلگیرانه در ایست و بازرسی "نصرت آباد" دستگیر شد.

سردار طاهری گفت: متهم که جوانی ۲۸ ساله بود در بازجوئی‌های به عمل آمده به قتل اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادسرا سیستان و بلوچستان فرماندهی انتظامی قتل یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم