Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج از پیرانشهر، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در همایش ائمه جمعه و جماعت شهرستان پیرانشهر اظهار کرد: بحمدالله و با صبر و استقامت ملت بزرگ ایران، گفته های خام مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی «چهل سالگی» خود را نخواهد دید، همانند ۴۰ سال گذشته کماکان نتایج برعکس می دهد،  چرا که ملت ایران با استحکام تمام ایستاده است و با توفیق الهی در ۲۲ بهمن، چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را  بسیار با شکوه تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سرایی با اشاره به جنایات آمریکا علیه بشریت طی سال های متمادی در کشورهای مختلف از ژاپن گرفته تا  ایران ، سوریه، یمن و ... تاکید کرد: این انقلاب چون منافع آمریکا را به خطر انداخته و خواب آنها برای سلطه بر جهان را بر آشفته کرده، مورد غضب استکبار قرار گرفته است،  اما همانگونه که امام راحل و مقام معظم رهبری فرمودند آمریکایی ها و رئیس جمهور دیوانه آنان و ایادی منطقه ای شان، هیچ غلطی نمی توانند بکنند، آنها دیگر حتی قدرت متحد سازی سایر کشورهای جهان علیه ایران اسلامی را از دست داده اند.

وی ضمن دعوت همه مردم، اقشار مختلف، مخصوصا علما و روحانیون شیعه و سنی به حفظ وحدت، تصریح کرد: نباید لحظه‌ای غافل شد و همه باید بیدار و هوشیار و مراقب باشند تا میدان را برای دشمن آماده نکنند، نقطه ضعفی نشان ندهند و غافل نشوند زیرا یک لحظه غفلت باعث خواهد شد، همان دشمن ضعیف از فرصت به دست آمده سوء استفاده کند و زهر خود را بریزد.

سرایی در پایان با تقدیر از رشادت ها، شجاعت ها، حماسه سازی های  شهدا و صبر خانواده‌های آنان، تصریح کرد: اگر ایثارگری های  رزمندگان اسلام نبود، مستکبران عالَم و آمریکای جنایت‌کار مانند دوران طاغوت بر کشور مسلط می‌شدند، یا حداقل این امنیت ذی قیمت بر کشور حاکم نبود.

وی تاکید کرد: ملت ایران قدردان شهدا و خانواده‌های آنان است که نمونه‌های آن را در حضور پرشکوه مردم در ایام الله و مناسبت های ملی و مذهبی و مهم تر از همه در مراسم های مربوط به تشییع شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع از امنیت و مرزها مشاهده می کنیم.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا

به گزارش خبرگزاری مهر، شصت و سومین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم kartagna که شانزدهم تا بیست و یکم آپریل (۲۸ فرودین تا ۲ اردیبهشت) در کلمبیا برگزار خواهد شد میزبان اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه این فستیوال خواهد بود و در کنار نمایش منتخبی از فیلم‌های فرهادی، مراسم قدردانی و اهدای جایزه‌ای با عنوان استادان به این فیلمساز را برگزار خواهد کرد.

در سال‌های گذشته سینماگرانی چون مایکل داگلاس، دارن آرنوفسکی، آلخاندرو ایناریتوگونزالس، سوزان ساراندون، تیلدا سوینتن و گاسپار نوئه مهمان ویژه این رویداد در آمریکای جنوبی بوده و جایزه استادان را دریافت کرده‌اند.

این فستیوال که با ۱۲۰ هزار تماشاگر از پرمخاطب‌ترین فستیوال‌های آمریکای لاتین محسوب می‌شود، با اعلام رسمی خبر حضور اصغر فرهادی در کلمبیا، از برگزاری مسترکلاس فرهادی با فیلمسازان‌ جوان از آمریکای لاتین با عنوان «دیدار با استادان» خبر داد.

چندی پیش مراسم بزرگداشت این فیلمساز ایرانی در بلگراد نیز برگزار و جایزه victory به او اهدا شد.

کد خبر 6080965 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • عملیات وعده صادق همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست
  • عملیات «وعده صادق» همینه پوشالی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را در هم شکست
  • سپاه سدی آهنین در برابر دشمنان کشور است
  • رکورد ابدی مصطفی پاشا در تراکتور!
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • بزرگداشت اصغر فرهادی در کلمبیا
  • ۲۵ فروردین، جهان شاهد رویش یک قدرت الهی بود