Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا، سعید حاجیان فرماندار شادگان امروز سه شنبه 25 دی ماه در مراسم تجلیل از پرستاران این شهرستان اظهار کرد: پرستاران قشر زحمتکش جامعه هستند که در خط مقدم نظام سلامت قرار دارند و باید در اولویت قرار گیرند تا شاهد جامعه ای سالم و بانشاط باشیم.

او با بیان اینکه نامگذاری روز پرستار به مناسبت سالروز ولادت خجسته حضرت زینب(س) افتخاری بزرگ برای این قشر است، گفت: این روز فرصت مناسبی برای پاسداشت خدمات پرستاران زحمتکش است که با تأسی از حضرت زینب کبری(س) به همنوعان خود خدمت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجیان وظیفه پرستاران را سنگین و مقدس دانست و افزود: پرستاران قشر زحمتکش جامعه هستند که در خط مقدم نظام سلامت قرار دارند و باید در اولویت قرار گیرند تا شاهد جامعه ای سالم و بانشاط باشیم.

فرماندار شادگان در پایان صبر و بردباری را از مهمترین ویژگی و شاخصه پرستاران دانست و اضافه کرد: این صبر و متانت به بیماران آرامش می دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: مرتضی صویلاتی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز پرستار فرماندار شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سیدحیدر محمدی، به مناسبت روز آزمایشگاهیان، آمده است: سی ام فروردین، سالروز تولد حکیم جرجانی پزشک، پژوهشگر و آزمایشگر، نامدار ایرانی روز آزمایشگاه نامگذاری شده است.

بی شک در روزهای حساس شیوع کرونا، در کشور اهمیت کار و زحمات جامعه علوم آزمایشگاهی برای عموم جامعه بیشتر و ملموس‌تر به چشم آمد، جامعه آزمایشگاهی، تمام قد در کنار ملت ایران ایستاده و سرافراز و ایثارگرایانه به خدمت اهتمام ورزید.

جامعه آزمایشگاهی حلقه واسطی میان تمامی تلاشگران عرصه سلامت است و در نتیجه تلاش شبانه روزی آنان خطوط درمان و شفای درد مندان محقق گردد.

به پاس این تلاش‌ها، اینجانب فرا رسیدن روز آزمایشگاه را به تمامی همکاران خود در آزمایشگاه مرجع سازمان و معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور و همچنین کسانی که حرفه شأن علوم آزمایشگاهی است تبریک عرض کرده و برای همگی سلامت و موفقیت را آرزومندم.

کد خبر 6080921 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • تجلیل از کارکنان آزمایشگاه مرکز بهداشت مهریز
  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • افزایش شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اعتیاد را کاهش می‌دهد
  • قرص‌های لاغری غیرمجاز، تهدید جدی برای سلامت جامعه 
  • جامعه آزمایشگاهی حلقه واسط میان تلاشگران عرصه سلامت است
  • کارشناسان بهداشت محیط در صیانت از سلامت جامعه
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر