Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@01:53:59 GMT

اجرای طرح «چهل چراغ پیروزی» در کانون های مساجد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۱۰۱

اجرای طرح «چهل چراغ پیروزی» در کانون های مساجد

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان از اجرای طرح «چهل چراغ پیروزی» خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج و گسترش برنامه های کانون های مساجد در فضای مجازی و شبکه سازی اجرا می‌شود.

«حمید رضا ناهیدی فر» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اجرای سرود ملی کانون های مساجد در روز 12 بهمن خبر داد و گفت: این برنامه در راستای اجرای طرح ملی سرود 40 هزار نفری کانون های مساجد در مصلای مرکز استان و نیز شهرهای جورقان،تویسرکان،قهاوند و مریانج همدان برگزار می شود

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان به برگزاری مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان اشاره کرد و افزود:یک هزار نفر در استان همدان تاکنون برای شرکت در این  جشنواره قرآنی ثبت نام کرده اند و امسال این جشنواره در مرحله شهرستانی نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناهیدی فربا اشاره به اجرای طرح «چهل چراغ پیروزی» تصریح کرد: این طرح با هدف ترویج و گسترش برنامه های کانون های مساجد در فضای مجازی و شبکه سازی کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت می گیرد.

 

 مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان اهدای تجهیزات به بیش از 40 کتابخانه به ارزش 700 میلیون ریال، و تجهیزات دیجیتالی به کانون ها و کتابخانه ها، برگزاری مسابقات کتابخوانی، نشریات، اجرای گروه سرود و تئاتر، اجرای طرح شنبه های کتاب در اولویت کتابخانه های درجه 1 را بخش دیگری از برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان نام برد.

 

ناهیدی فر به برگزاری همایش انقلاب به روایت هنر در سوم بهمن به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان همدان اشاره کرد و گفت: این برنامه در دفتر نماینده ولی فقیه استان و با هدف تجلیل از هنرمندان عضو کانون ها، هنرمندان انقلابی پیشکسوت و فعال و جوانان علاقه مند در حوزه هنر برگزار می شود.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح پروژه سفر رئیس جمهور حسن روحانی خبرگزاری شبستان سقوط هواپیما روحانی روز پرستار حجت الاسلام روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان چهل سالگی انقلاب مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، تماشاخانه سیارکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز پنجشنبه ۳۰ فروردین تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز با اجرای بیش از ۱۰ برنامه میهمان کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار شهرستان خرم آباد خواهد بود.
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری با هدف ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و نوجوانان در تمام طول سال به شهر‌ها و مناطق مختلف کشور سفر می‌کند. 
در این سفر تماشاخانه سیار کانون در محله‌های: پاچنار، بوستان آبشار طلایی، جهانگیر آباد، تپه ماسور، اسبستان، پشته مطهری، فلک الدین، میدان تیر، شمشیرآباد و کوی علی آباد، گل سفید، پشت بازار، اسدآبادی و کرگانه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • پرورش نیروهای انقلابی در برنامه‌ریزی‌های کلان مدنظر قرار بگیرد
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد