Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@23:18:13 GMT

کشف دلارهای قاچاق در گمرک

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۱۵۳

کشف دلارهای قاچاق در گمرک

فرمانده هنگ مرزی ماکو از کشف ۴۷ هزار و ۳۲۸ دلار ارز قاچاق توسط مرزبانان پست کنترل و مراقبت مرزی گمرک بازرگان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ شیرزاد حاجی زاده اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی گمرک بازرگان در چند رشته عملیات موفق به کشف مقادیر زیادی ارز قاچاق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید آمار عجیب قاچاق دام به کشورهای عربی

وی افزود: ماموران هنگام کنترل مسافران خروجی به مقصد ترکیه به چند نفر مشکوک شدند، که در بازرسی از بار همراه، مبلغ ۴۷ هزار و ۳۲۸ دلار به ارزش ۵ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده هنگ مرزی ماکو در خاتمه خاطرنشان کرد: در این راستا ۹ متهم دستگیر که پرونده در خصوص متهمان تشکیل و به همراه ارز قاچاق مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا دلار قاچاق مرز بازرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

سرهنگ حسینعلی فراهی  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی، مرزداران هنگ مرزی سراوان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیری فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.

فرمانده هنگ مرزی سراوان در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت‌ موفقیت‌آمیز توسط مرزداران اظهار داشت: مأموران در این عملیات‌ موفق شدند ضمن توقیف هشت دستگاه خودرو، مقدار ۱۳هزار ۹۹۵ لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار مرزداران غیور است، افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق شش میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان