Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- برنامه زنده «مناظره باز» (Open Debate )  کانال سحر بالکان، امشب با دعوت از دو کارشناس متخصص سياست خارجي آمريکا، موضوع  « مواضع ايران هراسانه مايک پمپئو و جان بولتون، » را مورد بحث قرار خواهد داد.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي معاونت برون مرزي رسانه ملي، در اين برنامه تشريح مي شود که جان بولتون قبل از شروع سفر به منطقه خاورميانه در مصاحبه هاي مطبوعاتي گفت با هدف مقابله با ايران به منطقه سفر مي کند و از تلاش هاي آمريکا براي مقابله بانفوذ ايران در منطقه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يک روز بعد از جان بولتون مايک پومپئو ديگر چهره جنگ طلب دولت ترامپ و وزير خارجه وي هم راهي منطقه شد. پومپئو هم براي تبيين برنامه خروج نيروهاي آمريکايي از سوريه به منطقه آمد اما وي هم مانند بولتون از ابتداي سفر ضديت با ايران و ايران هراسي را يکي از برنامه هاي سفر خود به کشورهاي منطقه قرار داد و از تشکيل ناتوي عربي در برابر ايران در منطقه خبر داد.
تحليلگران معتقدند جنگ طلب هاي آمريکا در پي آن هستند که با احياي پروژه ايران هراسي، زمينه تشکيل سازمان موسوم به (ناتوي عربي– صهيونيستي) را فراهم کند تا پوشش امنيتي و نظامي براي روابط نوپاي آن دسته از کشورهاي عربي باشد که عليرغم مخالفت رژيم صهيونيستي براي تشکيل دولت فلسطيني گام در مسير عادي سازي روابط با اين رژيم گذاشته اند. اين بحث و بررسي مهم را در «مناظره باز» امشب سه شنبه 25 دي ماه با اجراي عادل حاجي محمدويچ دنبال کنيد.
تهيه کننده برنامه «مناظره باز»، امير فکري و مترجم همزمان اين برنامه ارناد پانجيچ است.
 اين برنامه روزهاي يکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در ساعت 22 به وقت تهران به مدت 30 دقيقه به روي آنتن کانال بالکان شبکه سحر مي رود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جان بولتون مناظره باز شبکه سحر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!

تعداد بازدید : 904 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5982 کانال یازده تلویزیون اسرائیل از دستگیری یک اسرائیلی به جرم جاسوسی برای ایران خبر داد. آن گونه که این شبکه گزارش کرد یک راننده کامیون نظامی در طول سفرهای خود در حین انجام وظیفه، ده‌ها گردان پدافند گنبد آهنین را مستند کرده و اطلاعات این سامانه‌ها از جمله عکس ها و مکان آنها را در فیس بوک برای یک مقام ایرانی که به عنوان یک زن اغواگر ظاهر شده، ارسال کرده است. حالا صهیونیست‌‎ها متوجه به این جاسوسی مخرب شده‌اند و او را دستگیر کرده‌اند. این دستگیری چند روز پس از انهدام دست‌کم یک سامانه گنبد آهنین توسط حزب الله لبنان انجام شد. گزارش شبکه یازده اسرائیل در این زمینه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • همه تاریخ خوان باشیم و تاریخ را بدانیم
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است