Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجو کیه لینی، مدافع یوونتوس مدعی شد که در ابتدا خرید کریستیانو رونالدو توسط یووه را باور نمی‌کرده است.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، رونالدو در تابستان در انتقالی شوکه کننده از رئال مادرید جدا شد و به یوونتوس پیوست. او در این تیم عملکرد خوبی تا به اینجا داشته و بیانکونری ها به عنوان کاندیدا اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ شناخته می‌شوند ولی کیه لینی مدعی شد که در ابتدا انتقال رونالدو را باور نمی‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:" کریستیانو رونالدو گل های بسیار بسیار زیادی مقابل ما زده بود و بارها رویای ما برای قهرمانی را به باد داده بود، هم در کاردیف، هم در مادرید و هم در تورین. پیش تر، چمپیونزلیگ برای ما یک رویا بود. حالا هدف ماست زیرا کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم.  به نظرم او شخصیت فوق العاده ای دارد، توانایی های استثنایی در زمین از خود نشان داده  و تلاش بسیاری می‌کند. سه ماه اول را خیلی خوب شروع کردیم ولی مهم ترین بخش فصل از بهار شروع می‌شود. فکر می‌کنم ما در بین ۵ کاندیدا اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ قرار داریم یعنی بارسلونا، منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ. البته پاری سن ژرمن و اتلتیکو هم می‌توانند به پیروزی برسند.

در ابتدا باور نمی‌کردم رونالدو را خریده باشیم ولی پس از چند روز که از شایعات گذشت، با آندره آ آنیلی صحبت کردم و شوکه شدم. فکر می‌کنم خیلی از هواداران هم فکر می‌کردند این انتقال عادی نباشد."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جورجو کیه لینی کریستیانو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5

به گزارش "ورزش سه"، از یک جایزه به جایزه‌ای دیگر، جود بلینگام، 20 ساله، جایزه پدیده سال لاروس را دیروز دریافت کرد و اولین فوتبالیستی شد که به این افتخار رسیده است. او جایزه خود را از دستان برنده این عنوان در سال 2023، کارلوس آلکاراس، دریافت کرد، تنیسور اسپانیایی اما زمانی که این جایزه را دریافت کرد، تنها 19 سال داشت.

برنده دو گرند اسلم، همراه با راننده مارک مارکز، وظیفه تاج‌گذاری شماره 5 رئال مادرید را داشتند، که پس از گلزنی مجدد در ال‌کلاسیکو به این رویداد رسیده بود. یک گل در وقت اضافه، مانند گلی که در بازی رفت در مونتجوئیک به ثمر رساند، تا رئال مادرید را به قهرمانی لالیگا بسیار نزدیک کند. قهرمانی‌ای که بلینگام را در یک قدمی اولین دستاورد بزرگ خود در سطح تیمی، بالاتر از قهرمانی جام حذفی آلمان با بروسیا دورتموند در سال 2021 قرار دهد.

در هر صورت این اولین قهرمانی بلینگام با رئال نخواهد بود، زیرا او پیش از این در ژانویه گذشته سوپرجام اسپانیا را به دست آورد. پس از شروع بی‌رحمانه فصل با رئال مادرید، باشگاهی که تابستان گذشته به آن پیوست، بلینگام نشان داده که حد و مرزی ندارد. عملکرد عالی رئال در بازار تابستانی با درحشش جود نمایان شد. اعجوبه انگلیسی با ایده کسب افتخارات متعدد و رسیدن به قله فوتبال جهان به رئال مادرید ملحق شد و به نظر می‌رسد که این رشد پایانی ندارد.

جوایز کوپا و پسر طلایی

پس از شروع عالی و گلزنی‌های متوالی با پیراهن سفید، جوایز فردی مانند کوپا و پسر طلایی نیز به دست آمد که به ترتیب توسط نشریات فرانس فوتبال و توتو اسپورت اعطا شد تا جود را به‌عنوان بهترین فوتبالیست زیر 21 سال دنیا متمایز کند.

بلینگام تاکنون در لالیگا در 25 بازی شرکت کرده و 17 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل به ثمر رسانده؛ در مجموع همه بازی‌ها، 21 گل و 10 پاس گل. اما جدای از آمار گلزنی، او فوتبالیستی متفاوت و یکی از آنهایی است که توانایی رهبری تیمش را دارد. ستاره‌ای که برابر بارسلونا گل قهرمانی لالیگا را زد تا نه تنها بهترین گلزن تیمش باشد، که رئال را به سمت قهرمانی 36 سوق دهد.

ورود بلینگام به یک بُعد جدید

ستاره انگلیسی پس از غلبه بر مصدومیت‌های مختلف، از شانه گرفته تا مچ پا حالا به بهترین سطح خودش رسیده است. اخراج جنجالی برابر والنسیا و دو جلسه محرومیت، او را کمی از مسیر دور کرد اما کمی طولی نکشید که او به ریتم گذشته برگردد. برای او حالا موفقیت‌های جمعی و فردی نزدیک‌تر از همیشه است.

با جایزه لاروس، بلینگام در فصلی که هنوز برای او یا باشگاهش به پایان نرسیده، به‌طور کامل وارد بعد جدیدی شد. در حالی‌که قهرمانی رئال در لالیگا تقریبا قطعی شده، هدف بزرگ اکنون فتح لیگ قهرمانان است و رئال در نیمه نهایی در دیداری کلاسیک باید به مصاف بایرن مونیخ برود. 

جامی که آرزوهای فردی و جمعی جود بلینگام را برآورده می‌کند، کسی که بیش از هر چیز به دلیل پتانسیل ورزشی بالای رئال در اروپا، این تیم را انتخاب کرد و یک یوروی خوب با تیم ملی انگلیس، می‌تواند درها را به روی یک الدورادوی دیگر برای جود باز کند: توپ طلا. و اینجا او فقط یک رقیب دارد؛ کیلیان امباپه.

دیگر خبرها

  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • آنچلوتی 22 رئالی را برای ال‌کلاسیکو به خط کرد