Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@03:53:10 GMT

محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۲۹۶

محمد جواد شمس صدام ایران صبح امروز اعدام شد + فیلم اعدام

‍‍‍‍‍‍

رکنا:مقامات قضایی استان اصفهان با انتشار اسم محمدجواد شمس، قاتل ملیکای 5ساله جزییات اعدام وی را شرح داد. پزشکی قانونی پس از تایید سلامت روحی و روانی این قاتل شیطان صفت روحیه او را شخصیتی استبدادی همانند صدام دیکتاتور سابق عراق دانست.

حجم ویدیو: 6.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

 

به گزارش گروه حوادث رکنا، غلامرضاانصاری، رییس کل دادگستری اصفهان در این باره اظهار کرد: سحرگاه امروز حکم اعدام محمدجواد شمس که به جرم قتل عمد ملیکای ۵ ساله، اھل و ساکن فلاورجان اصفھان در شعبه اول دادگاه کیفری یک دادگستری استان به  قصاص نفس و به اتهام تجاوز به مریم 18 ساله خواهر ملیکا به اعدام در ملاعام  محکوم شده بود در یکی از میادین اصلی شھرستان فلاورجان و در ملأ عام به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متھم این پرونده در مھر ماه سال جاری در پی یک معامله شوم مواد مخدر، ملیکا طفل ۵ ساله فلاورجانی را به گروگان گرفته و به قتل رسانیده بود و با اقدامات سریع قضایی در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و در کمترین زمان مورد محاکمه قرار گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به زن جوان پس از شام 3 نفره با 2 مرد فیلم هواپیمای مرگ لحظاتی قبل از سقوط در کرج+ فیلم فیلم لحظه ی اعدام قاتل ملیکا در ملا عام + جزییات ازدواج همسر شهید حججی ! + پدر و مادر شهید به عروسشان نامه نوشتند + متن نامه من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو مرگ مغزی زهرا باغبان قهرمان تکواندو در شیراز ! + عکس علت سقوط هواپیما در کرج چه بود؟ + فیلم سانسور شده قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد / بامداد امروز در ملاعام + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس علت شهادت دو مرزبان ارتش در قصرشیرین اعلام شد فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث اعدام جرم قتل ملیکا گروگان اخبار حوادث قاتل ملیکای 5 ساله فیلم لحظه اعدام صدام ایران قاتل ملیکا دختر تصاویر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس فیلم سقوط هواپیما سقوط زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محسن آدینه‌وند شنبه شب در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: امشب گزارشی مبنی بر مسمومیت با مونوکسید کربن به اورژانس لرستان اعلام شد.

وی افزود: نیروهای اورژانس با ۲ کد آمبولانس به سرعتبه محل حادثه واقع در ساختمانی روبه‌روی کمیته امداد اعزام شدند.

آدینه وند گفت: در این حادثه مادر ۴۰ ساله به همراه کودک چهار ساله جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایرنا، گاز منوکسید کربن که به قاتل خاموش نیز مشهور شده، یکی از آلاینده های محیطی دست ساز بشر و محصول پیشرفت فناوری است.

سمومیت با منوکسید کربن یکی از شایع ترین علل مرگ ناشی از مسمومیت در کشورهای پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • لحظه زیبای نجات دوقلوهای ۶ ماهه و پسر ۴ ساله (فیلم)
  • تراژدی دیروز حلبچه و امروزِ غزه سند شرمساری عاملان آن در دادگاه تاریخ خواهد بود
  • ماجرای اعدام خبرنگار ایرانی «آبزرور» در عراق چه بود؟ / مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • کاروان‌های راهیان نور در یادمان اروندکنار
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد
  • قتل به‌خاطر جای پارک خودرو
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو در اقبالیه 
  • قاتل خاموش در یاسوج جان ۲ نفر را گرفت