Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، فاضلاب منطقه نود دستگاه در شهر سوسنگرد استان خوزستان به علت نداشتن کانال فاضلاب در خیابان‌های این منطقه جاری شده و مشکلات فراوانی را برای ساکنان این منطقه به وجود آورده است.

منبع : شهروندخبرنگار - خوزستان (سوسنگرد)

 

 

بیشتر بخوانید: غرق شدن معابر کوی امیر در فاضلاب + فیلم 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرودشت ابتدا با اشاره به مهمترین مطالبات مردم این شهرستان گفت: با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان مرودشت و رجوع مردم شهرهای اطراف به این شهر برای درمان و کار و …، بیمارستان دوم مرودشت مطالبه جدی مردم است.

وی افزود: بیمارستان شهید مطهری مرودشت به عنوان بیمارستان قطب شمال فارس پذیرش بیماران زیادی را بر عهده دارد که گاه با کمبودهایی مواجه است و احداث بیمارستان دوم این شهر مطالبه جدی مردم است.

خطیب جمعه مرودشت گفت: رفع مشکلات زیست محیطی و مهم‌تر از همه حل مساله فاضلاب مرودشت که رفع این معضل باعث جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی، ارتقای بهداشت و استفاده دوباره از آب در صنعت می‌شود نیز باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

حجت الاسلام مصطفی خاوری در ادامه با اشاره به مسائل منطقه خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق نمایش اقتدار ما و ضربه‌ای کاری به دشمن صهیونیستی بود که تصور می‌کرد هیچکس نمی‌تواند با آنها درگیر شود.

خاوری افزود: علاوه بر این عملیات وعده صادق که رمز پیروزی آن ایمان پاسداران و تلاش و مبارزه با دشمنان خدا بود هیمنه این رژیم پوشالی و جنایتکار و غاصب را درهم فرو ریخت و عزت و احترام ایران در منطقه و جهان را دوچندان نموده و مردم همه کشورها را خوشحال کرد.

کد خبر 6082563

دیگر خبرها

  • فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است
  • اعزام ۶ تیم عملیاتی برای سیل سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۶ تیم عملیاتی به مناطق سیل‌زده سیستان‌وبلوچستان
  • اعزام ۶ گروه عملیاتی «آبفا» به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • وضعیت آسفالت شهر قزوین مناسب نیست
  • تجهیز ۴۰ بیمارستان خوزستان به سامانه بی‌خطرساز پسماند
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد