Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که تاکنون آلبومی سنگین از سوتی‌های خجالت‌آور در تاریخ به جا گذاشته، این بار با حرکتی دیگر یک برگ به کارنامه گاف‌های خود اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:واکنش جالب بازیگر مصری وقتی از ماهیت صهیونیستی شبکه میزبان مطلع شد + فیلم

حُسن تماشای آرشیو شاهکارهای نخست‌وزیر پرحاشیه این است که هرگاه قصد دراز کردن پای خود بیشتر از گلیمش را داشته باشد یا زبان به ادعاهای پوشالی باز کند، با به یاد آوردن شیرین‌کاری‌های تاریخی او متوجه خواهیم شد که جز یک لبخند به احوال پریشانش نیاز به واکنش دیگری نیست زیرا آقای نخست‌وزیر معلوم‌الحال بوده و این ویژگی‌اش برای همه مردم جهان آشکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندی دیگر برای اثبات این موضوع که نباید هیچ کدام از حرف‌های بزرگتر از دهان او را جدی را گرفت، در ویدئوی زیر مشهود است. در ادمه سوتی خنده‌دار نتانیاهو هنگام اعطای درجه به رئیس جدید ستاد ارتش رژیم صهیونیستی را تماشا کنید که چگونه نشان نظامی را وارونه روی لباس این شخص نصب می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوضاع رژیم اسرائیل؛جنگ از بیرون و هرج‌ و مرج از داخل

به اعتقاد یک تحلیلگر صهیونیست، رژیم اشغالگر قدس با وضعیت بغرنج بی سابقه‌ای مواجه شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، یاهال زامیر در یادداشتی در روزنامه زامان اسرائیل نوشت: اسرائیل با اختلافات سیاسی حادی مواجه است، تا چند صباحی پیش این تصور وجود داشت که در زمان جنگ باعث شکل گیری وحدت و هم پوشانی می‌شود، هر اسرائیلی می‌داند که ما در زمان جنگ اختلافات و بهانه‌های خود را به کناری می‌گذاشتیم و تمام توان خود را برای دفاع از خود بسیج می‌کردیم، بعد از آغاز جنگ برای ما رخدادهای پیش از جنگ هیچ اهمیتی نداشت، اما جنگ شمشیرهای آهنین (جنگ غزه) این قاعده را از بین برده است.

در اینجا باید یادآور شوم که در ماه‌های جولای و اوت رخدادهای مربوط به کودتای قضایی گسل‌‌هایی را در داخل یگان‌های ارتش اسرائیل به وجود آوردند، از آن زمان به بعد ضعف نیروهای نظامی ما برای دشمنان اسرائیل هم کاملا هویدا شد.

در آن زمان سرتیپ ایپال گلعادی رئیس سابق شعبه برنامه ریزی راهبردی ارتش اسرائیل معنی و مفهوم این مسئله را تشریح کرده و گفته بود: از دیدگاه ائتلاف حاکم نیاز به انجام این کودتای قضایی توجیه خوبی حتی درباره خطر جنگ علیه دشمن قدرتمند خارجی هم محسوب می‌شود، این کار حتی باید به بهای تضعیف قدرت ما انجام شود، این روند ما را به این نقطه هم خواهد رساند و تلفات شدیدی به ما وارد خواهد کرد.

این دقیقا همان چیزی بود که ما در ماه‌های اخیر هم شاهد آن هستیم، از آن بدتر اینکه ما فقط با حماس جنگیدیم و حزب الله وارد صحنه جنگ نشده است.

اگر رویکرد و نگاه ائتلاف این چنین باشد این سئوال در اوج جنگ مطرح می‌شود که آیا کابینه، از جنگ برای تضعیف دموکراسی استفاده می‌کند؟ این یک‌‌ ایده ترسناک است، من مطمئن هستم هر اسرائیل که این پرسش را می‌خواند ترجیح می‌دهد که از ادامه مطالعه مطلب صرف نظر کرده و بعد از این حتی به این مسئله هم فکر نکند.

با این حال من باز هم یک گام به جلو می‌روم. زمانی که حماس حمله رعب انگیز خود را انجام و طوفانی عاطفی و ذهنی شدیدی در اسرائیل به راه انداخت، هدف اصلی و محوری‌اش آن بود ـ و هست ـ که دردی ویرانگر و مستمر و احساسی شوک آور را به ما وارد کرده و این تصور را در ناخودآگاه ما بازگرداند که قادر به کنترل سرنوشت ما هست، این البته سوای خشمی است که از ما داشته و انتقامی است که می‌خواست از ما بگیرد.

این طوفان هنوز به پایان نرسیده است، طوفان هفتم اکتبر به پایان نرسیده است، در ناخودآگاه جمعی ما هنوز در حال وزیدن است و تا به امروز هم ادامه دارد.

اما ظاهرا همه ما در این طوفان قرار نداریم.

مدت کوتاهی بعد از حمله حماس، مشخص شد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و متحدینش در ائتلاف هدف اصلی و بزرگشان یعنی تخریب دموکراسی را فراموش نکرده‌اند.

از دیدگاه نتانیاهو و ایتمار بن گویر، جنگ و شرایط شکل گرفته منجر به تفکیک مقاومت مدنی و سازمانی علیه آنها شده و فرصت نادری را برای پیشبرد کودتایشان فراهم کرده است، در اینجا حق داریم که این پرسش را مطرح کنیم که آیا نتانیاهو و بن گویر و آریه درعی فرصت تضمین شدن کابینه‌ای بدون رقیب را از دست خواهند داد؟

در بخش دیگری از این مقاله آمده است: براساس برداشتی که من پیدا کرده ام، واقعیت جدیدی در سال گذشته در اسرائیل شکل گرفت اما حوادث جنگ باعث شد تا درک این تحول برای ما دشوار شود.

هدف نتانیاهو و بن گویر همچنان همان قبلی باقی مانده است، ائتلاف به دنبال مستحکم تر کردن جایگاه خود در قدرت است و در این راستا تلاش می‌کند تا قدرت صرفا در اختیار یک جریان سیاسی واحد قرار بگیرد، در واقع تلاش برای تحقق قدرت فراگیر و قدرت مطلق است.

ائتلاف نتانیاهو و بن گویر امروز خطرناک تر از دوره پیش از جنگ است یکی به این دلیل که امروز هواداران افراطی این جریان مسلح شده‌اند و دوم پدیدار شدن استفاده وحشیانه و ویرانگر از ارتش اسرائیل و نادیده گرفتن تلفات انسانی منجر به آن است.

زامیر که سابقه حضور به عنوان یکی از افسران عالی رتبه در یگان 8200 ارتش رژیم صهیونیستی راهم  دارد، در پایان آورده است، به طور خلاصه من معتقدم که ائتلاف حاکم به هرج و مرج عمومی نزدیک می‌شود، در این رابطه از سلاح و خشونت هم استفاده می‌کند، به نحوی که دیگر امکان دموکراسی یا انتخابات آزاد در اینجا وجود نداشته باشد، ما بیشتر از آنچه تصور می‌کنیم به این سناریو نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ دادن به سوالات درباره رژیم صهیونیستی؛ شرط جدید آلمان برای اعطای حق شهروندی
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • اوضاع رژیم اسرائیل؛جنگ از بیرون و هرج‌ و مرج از داخل
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است