Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@05:01:02 GMT

بزرگترین هواپیمای جهان بازنشسته شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۳۷۵

بزرگترین هواپیمای جهان بازنشسته شد+عکس

نمونه اولیه Airlander ۱۰ حدود ۳۰۰ فوت طول دارد. این هواپیما در حقیقت یک کشتی هیبریدی هلیومی است که شرکت Hybrid Air Vehicles در انگلیس آن را ساخته است.

شرکت تولید کننده اکنون روی تولید نسخه تجاری این هواپیما تمرکز کرده است. استفان مک گلنان مدیر ارشد اجرایی این شرکت گفت: این هواپیمای آزمایشی اطلاعات لازم برای فرایند‌های آتی را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل نیازی نیست دوباره به آسمان پرواز کند.

این هواپیما ۶ بار آزمایش شد و در دومین پرواز هنگام فرود خسارت دید. همچنین این هواپیما دریک پرواز آزمایشی دیگر به یک زن آسیب رساند.  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: علم و فناوری تکنولوژی هواپیما بزرگترین هواپیمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی انواع ایرلاین های خارجی برای سفر از مبدا تهران

معیارهای مختلفی از جمله ایمنی، خدمات مشتری، راحتی صندلی و غذا در رتبه‌بندی ایرلاین‌ها دخیل هستند. ایرلاین‌ها با ارائه پروازهای با کیفیت یک تجربه عالی برای مسافران به ارمغان می‌آوردند. در اینجا به برخی از بهترین ایرلاین‌های خارجی برای سفر از مبدأ تهران اشاره می‌کنیم. اگر شما به دنبال مناسب‌ترین بلیط هواپیما خارجی از مبدا تهران هستید برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مطالب با ما همراه باشید.

هواپیمایی قطر ایرویز

قطر ایرویز یک شرکت هواپیمایی دولتی قطر است و مقر آن در دوحه قرار دارد. این شرکت هواپیمایی به بیش از 150 مقصد در سراسر جهان پرواز دارد و ناوگانی متشکل از بیش از 200 فروند هواپیما دارد. قطر ایرویز به‌عنوان یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان شناخته شده است. قطر ایرویز برای پنجمین بار متوالی به‌عنوان بهترین ایرلاین خارجی انتخاب شد. این ایرلاین سابقه عالی در زمینه ایمنی و خدمات مشتری دارد.

هواپیمایی قطر به دلیل خدمات عالی به مشتریان، صندلی‌های راحت و غذای باکیفیت معروف است. این شرکت هواپیمایی همچنین به دلیل نوآوری خود شناخته شده است. هواپیمایی قطر نقش مهمی در توسعه اقتصاد قطر ایفا کرده است. قطر ایرویز این کشور را به قطب حمل‌ونقل جهانی تبدیل کرده است و به جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران به قطر کمک کرده است. برای رزرو بلیط هواپیما خارجی بهترین گزینه خواهد بود.

هواپیمایی سنگاپور ایرلاینز

سنگاپور ایرلاینز یک شرکت هواپیمایی معتبر که حامل پرچم سنگاپور است. این شرکت هواپیمایی در سال 1947 تأسیس شده است. سنگاپور ایرلاینز در حال حاضر به بیش از 130 مقصد در سراسر جهان خدمات‌رسانی می‌کند. این ایرلاین در رتبه دوم قرار دارد. سنگاپور ایرلاینز به دلیل خدمات عالی به مشتریان و صندلی‌های راحت خود شناخته شده است. همچنین ناوگانی مدرن از هواپیماهای جدید دارد.

سنگاپور ایرلاینز طیف وسیعی از کلاس‌های خدماتی را ارائه می‌دهد، از جمله کلاس اقتصادی، پریمیوم اقتصادی، کلاس تجاری و فرست کلاس. کلاس اقتصادی صندلی‌های راحت و فضای پایینی را ارائه می‌دهد. پریمیوم اکونومی فضای بیشتری برای پا و صندلی‌های قابل‌تنظیم ارائه می‌دهد. کلاس تجاری صندلی‌های تختخواب کاملاً تخت، دسترسی به سالن‌های استراحت و خدمات پیشخدمت را ارائه می‌دهند. فرست کلاس حداکثر انزوا، تجمل و خدمات را دارد. از پلتفرم‌ها به‌صورت آنلاین بلیط هواپیما خارجی این ایرلاین را به‌راحتی می‌توان تهیه و رزرو کرد.

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات یک شرکت هواپیمایی رتبه سومی و حامل پرچم امارات متحده عربی است این شرکت هواپیمایی در سال 1985 تأسیس شده است که در حال حاضر به بیش از 150 مقصد در سراسر جهان خدمات‌رسانی می‌کند و ناوگانی بیش از 270 هواپیما دارد. امارات به دلیل خدمات عالی به مشتریان، صندلی‌های راحت و غذا باکیفیت و متنوع توانسته نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. این شرکت در سال 2016 توسط Skytrax به‌عنوان بهترین ایرلاین جهان انتخاب شد و به دلیل طیف گسترده‌ای از مقاصد و خدمات لوکس خود شناخته شده است.

امارات طیف وسیعی از کلاس‌های خدماتی را ارائه می‌دهد از جمله:

اقتصاد اقتصاد پریمیوم تجارت فرست کلاس هواپیمایی ایر فرانس - کی‌ال‌ام

Air France-KLM یک شرکت هواپیمایی فرانسوی - هلندی است که توانسته رتبه چهارم جهانی را از آن خود کند. این شرکت هواپیمایی در سال 2004 از ادغام Air France و KLM شکل گرفته است. ایر فرانس- کی‌ال‌ام سومین شرکت هواپیمایی بزرگ اروپا از نظر ترافیک مسافری است. این شرکت هواپیمایی به بیش از 300 مقصد در سراسر جهان خدمات رسانی می کند. ناوگان ایرفرانس- کی ال ام بیش از 500 هواپیما را در خود جای داده است.

ایرفرانس - کی ال ام متعهد به ایمنی است. این شرکت سابقه ایمنی بی‌عیب و نقصی را از خود به‌جای گذاشته است و هرگز تصادفی با تلفات نداشته است. ایرفرانس - کی ال ام هدف اصلی خود را تعهد به محیط‌زیست قرار داده و تا به امروز بدان پایبند بوده است. همین امر دلیلی برای برند شدن این شرکت هواپیمایی شده است. این شرکت اولین شرکت هواپیمایی بود که از برنامه زیست‌محیطی یاتا استفاده کرد و به طور مداوم در تلاش برای کاهش تأثیر خود بر محیط‌زیست است.

ایرفرانس- کی ال ام گزینه ای عالی برای مسافرانی است که به دنبال یک تجربه سفر امن، راحت و لذت‌بخش هستند. این شرکت طیف وسیعی از کلاس‌های خدماتی، غذای عالی و سابقه ایمنی بی عیب و نقص را ارائه می‌دهد. رزرو بلیط هواپیما خارجی این شرکت هواپیمایی به‌صورت آنلاین از سایت امکان‌پذیر است.

هواپیمایی ترکیش ایرلاینز

Turkish Airlines یک شرکت هواپیمایی کشور ترکیه است که حامل پرچم این کشور است. 1933 سال تأسیس ترکیش ایرلاینز بوده است. این شرکت در حال حاضر به بیش از 300 مقصد در سراسر جهان خدمات‌رسانی دارد. ناوگان این شرکت بیش از 300 هواپیما را در خود جای داده است. Turkish Airlines به دلیل خدمات عالی به مشتریان، صندلی‌های راحت و غذای متنوع مشهور است. این شرکت در سال 2012 توسط Skytrax به‌عنوان بهترین ایرلاین اروپا انتخاب شد.

حقایق جالب در مورد هواپیمایی ترکیش ایرلاینز عبارت‌اند از:

ترکیش ایرلاینز عضو اتحادیه استار است. ترکیش ایرلاینز بیش از هر شرکت هواپیمایی دیگری در جهان به مقاصد بیشتری پرواز می‌کند. ترکیش ایرلاینز دارای رتبه چهارستاره از Skytrax است. هواپیمایی آل نیپون ایرویز

آل نیپون ایرویز یک شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور ژاپن است که در سال 1952 تأسیس شده است. این شرکت بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی ژاپن از نظر ترافیک مسافری است و به بیش از 90 مقصد در سراسر جهان خدمات‌رسانی می‌کند. ناوگان ANA متشکل از 200 هواپیما مسافربری است.

حقایق جالب در مورد هواپیمایی آل نیپون ایرویز عبارت‌اند از:

ANA اولین شرکت هواپیمایی بود که بوئینگ 787 دریم لاینر را سفارش داد و راه‌اندازی کرد. ANA تنها شرکت هواپیمایی در جهان است که دارای رتبه ایمنی ستاره 5 از Skytrax است. ANA عضو مؤسس اتحادیه استار است هواپیمایی عمان ایر

عمان ایر شرکت هواپیمایی ملی رتبه ششم عمان است که در سال 1993 تأسیس شده است. این شرکت به‌راحتی می‌تواند به بیش از 50 مقصد در سراسر جهان خدمات‌رسانی کند. ناوگانی عمان ایر بیش از 50 فروند هواپیما است. خدمات عالی به مشتریان، صندلی‌های راحت، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و غذا دلایل بارز این شرکت هواپیمایی به شمار می‌آید. این شرکت در سال 2019 توسط Skytrax به‌عنوان چهارمین ایرلاین برتر خاورمیانه انتخاب شد.

خرید بلیط هواپیمایی از اسنپ تریپ

در نهایت، بهترین ایرلاین خارجی برای سفر از مبدأ تهران به نیازها و ترجیحات فردی شما بستگی دارد. اگر به دنبال بهترین خدمات مشتری هستید، قطر ایرویز یا سنگاپور ایرلاینز گزینه‌های خوبی هستند. اگر به دنبال طیف گسترده‌ای از مقاصد هستید، امارات گزینه‌های خوبی خواهد بود. اگر به دنبال بلیط هواپیما خارجی مقرون‌به‌صرفه هستید به پلتفرم اسنپ تریپ مراجعه کنید در این سایت یک انتخاب مناسب را خواهید داشت و می‎توانید از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه استفاده کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894485

دیگر خبرها

  • اپل دیگر بزرگترین سازنده گوشی جهان نیست
  • تعلیق پرواز‌ها به مقصد رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) حمله ایران به اسرائیل و بزرگترین اختلال در صنعت هوانوردی
  • اپل دیگر بزرگترین فروشنده موبایل جهان نیست
  • (اینفوگرافیک) مقایسه‌ی بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • دردسر جدید با پرونده جدید برای بویینگ آمریکا
  • معرفی انواع ایرلاین های خارجی برای سفر از مبدا تهران
  • تاخیر سه ساعته ذوب آهن در بازگشت به اصفهان؛ هواپیمای زنوزی نقص فنی داشت!