Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@20:49:08 GMT

شایع‌ترین عمل‌های زیبایی مردان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۳۷۶

شایع‌ترین عمل‌های زیبایی مردان

بیشتر مردم فکر می‌کنند فقط زنان عمل‌های زیبایی انجام می‌دهند، اما واقعیت چیز دیگری است. جراحی‌ها و عمل زیبایی در میان مردان نیز بسیار رایج است. محبوب‌ترین آن‌ها عبارت است از:

لیزر خط ریش


برخی از مردان از مو‌های زائد گونه و زیر گردن رنج می‌برند. آن‌ها مجبورند هر روز مو‌های زائد صورت را اصلاح کنند. این امر خسته کننده است و وقت و انرژی زیادی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با لیزر کردن مو‌های زائد در ۱۵ تا ۳۰ دقیقه توسط پزشک متخصص و تیم همکاران این مشکل حل می‌شود. البته ممکن است لیزر باعث قرمزی پوست شبیه آفتاب سوختگی شود، اما پس از چند روز از بین می‌رود.

کاشت موی سر


یکی از متداول‌ترین عمل‌های زیبایی رایج در میان مردان کاشت مو است که با قلم‌های مخصوصی انجام می‌شود. این قلم ها، روزنه‌هایی را در سر به منظور کاشت پیاز مو ایجاد می‌کنند.

برجسته کردن ماهیچه‌های شکم با جراحی


برای نمایان شدن عضلات شکم و دستیابی به اندامی متناسب باید تمرین‌های ورزشی سخت و طاقت فرسایی انجام داد. رژیم غذایی، حرکات ورزشی خاص، سبک زندگی و ژنتیک در عضلانی شدن شکم نقش مهمی ایفا می‌کنند، اما برخی از افراد راه آسانتر را انتخاب می‌کنند. آن‌ها با عمل جراحی سه یا چهار ساعته، چربی‌های منطقه شکم را کاهش داده و عضلات آن را برجسته می‌کنند.

لیفت و یا تزریق چربی به صورت


عمل جراحی صورت در مردان با تکنیک‌های مختلفی انجام می‌شود. کشیدن و لیفت پوست صورت، تزریق چربی برای جوانسازی و بازیابی حجم و فرم از دست رفته صورت، برداشتن خال و یا پوشاندن جای زخم ها، آکنه و جوش با استفاده از لیزر، بالا بردن پلک‌ها و ابرو‌ها از دیگر عمل‌های زیبایی شایع در میان مردان است.

کاشت ریش و سبیل


کاشت ریش و سبیل به این شکل است که در قسمت‌هایی از صورت که رویش مو کم است و یا مطلقاً وجود ندارد، مو کاشته می‌شود. پزشک متخصص فولیکول‌های مو را از ناحیه اهدا کننده سر جدا کرده و به دقت در ناحیه‌ای از ریش و سبیل که کم پشت و یا دچار ریزش شده می‌کارند. مهمترین عوامل ریزش ریش و سبیل در مردان عبارت است از آلوپسی آره آتا، استرس و فشار‌های روحی و روانی، قارچ‌ها و ناراحتی‌های پوستی، مشکلات هورمونی و... می‌باشد.   منبع:تابناک با تو

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی جراحی زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  همزمان با ایام هفته سلامت تا ۷ اردیبهشت  غربالگری سرطان‌های روده بزرگ، پستان و دهانه رحم برای گروه‌های سنی هدف در پایگاه‌های سلامت و مراکز و خانه‌های بهداشت انجام می‌شود.

دکتر بابک اقبالی افزود: در این طرح غربالگری سرطان‌های روده بزرگ، برای گروه سنی ۵۰ تا ۷۰ سال، پستان بالای ۳۰ سال و و دهانه رحم ۳۰ تا ۶۰ سال انجام می‌شود.
وی گفت: در هفته سلامت برنامه ویژه‌ای در بحث مراقبت‌های قلبی با اندازه‌گیری قند، وزن، فشارخون و آزمایش قند خون و چربی اجرا می‌شود.

رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: آموزش شیوه زندگی سالم، تحرک بدنی مطلوب و تغذیه سالم به افرادی که تحت قرار ندارند نیز از برنامه‌های هفته سلامت و مهمترین موضوع آن در خصوص افزایش نیافتن وزن است تا با مشکلات و سکته‌های قلبی مواجه نشوند.

دکتر اقبالی افزود: به همه افراد ۳۰ دقیقه ورزش سبک و ۷ هزار گام پیاده‌روی توصیه شده است.
وی بر غربالگری تیروئید در ۳ تا ۵ روزگی تأکید کرد و افزود: در همین  زمینه با گرفتن چند قطره خون از کف پا نوزاد  افراد مبتلا به بیماری‌های متابولیک و فیتلکونوری شناسایی  و در صورت تشخیص به موقع از عقب ماندگی ذهنی و جسمی جلوگیری می‌شود.

 رئیس گروه بیماری‌های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین  افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، از میان افراد بالای  ۳۰ سال مراجعه کننده ۳۰ درصد به فشار خون (از هر ۳ نفر یک نفر) و  ۱۳ درصد به دیابت (از هر ۷ نفر یک نفر) مبتلا هستند و اگر این افراد به موقع تشخیص داده شوند و  تحت درمان به‌موقع قرار گیرند از عواراض جانبی بعدی به‌دور هستند.

دکتر اقبالی افزود: در میان مبتلایان به بیماری‌های غیرواگیر بیشترین آمار مبتلا‌ها مربوط به فشار خون، دیابت و سرطان و مهمترین عامل در پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر تغذیه و فعالیت بدنی مناسب بوده است.

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • بیماری‌های قلبی و عروقی از شایع‌ترین علل مرگ‌ومیر در دنیا
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر سنگ کلیه می‌گیرند؟/ شایع‌ ترین بیماری های اورولوژی در کشور
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • الو؟ من یک نوجوانم!
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی