Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز نام نویسی دور جدید اعزام زائران به عتبات خبر داد و گفت: متقاضیان از روز شنبه می‌توانند برای ثبت نام جهت سفر به عتبات عالیات در اسفند ماه (اول تا ۲۳ اسفند ماه) اقدام کنند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مرتضی آقایی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران به عتبات عالیات، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به اسفند ماه، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در اسفند سال جاری از روز شنبه ٢٩ دی‌ماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: متقاضیان از شنبه می‌توانند برای ثبت نام جهت تشرف به عتبات عالیات در اسفند ماه (اول تا ۲۳ اسفند ماه) اقدام کنند.

آقایی توضیح داد: متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به سایت atabatorg.haj.ir یا دفاتر زیارتی سراسر کشور مراجعه داشته باشند.

وی اظهار کرد: اعزام‌های زائران عتبات در اسفندماه به دو صورت هوایی و زمینی پیش‌بینی شده است که از ساعت ۱۰ صبح شنبه ظرفیت کاروان‌ها برای ثبت نام واعزام زائران به عتبات در اسفندماه باز می‌شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: پیش ثبت نام‌های عتبات نوروزی نیز در دهه اول بهمن ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حج و زیارت عتبات عالیات اعزام نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، علی اشرف گفت: نخستین گروه عمره‌گزاران یزدی هفتم اردیبهشت‌ماه اعزام می‌شوند ولی به طور کلی سفرهای عمره مفرده پس از محرم و صفر آغاز می‌شود و تا ماه رمضان ادامه می‌یابد.

وی در خصوص اعزام کاروان‌های حج تمتع استان یزد با بیان اینکه ظرفیت کاروان‌های حج تمتع یزد تکمیل است، عنوان کرد: ۳ هزار و ۱۳۰ زائر یزدی در عملیات حج تمتع ۱۴۰۳ در قالب ۲۳ پرواز اعزام می‌شوند که این زائران مدینه قبل هستند.

مدیرکل حج و زیارت استان یزد ادامه داد: اعزام زائران حج تمتع تقریبا از نیمه خردادماه و از فرودگاه شهید صدوقی یزد آغاز می‌شود و این زائران هم اکنون در حال انجام معاینات پزشکی و شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند.

خبرنگار: علیرضا شفیعی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228095 برچسب‌ها حج عمره سهمیه حجاج

دیگر خبرها

  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • نق‌نق‌‌نویسی داستان اجتماعی نیست
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام زائران حج عمره سیستان وبلوچستان به سرزمین وحی
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع