Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@16:20:21 GMT

تسریع در خدمات رسانی به متقاضیان مسکن مهر پردیس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۵۶۲

تسریع در خدمات رسانی به متقاضیان مسکن مهر پردیس

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس از  تجهیز و بهسازی ۶۰۰ متر مربع از فضای کارگزاری در راستای ارتقای خدمات رسانی به متقاضیان این طرح خبر داد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ اقتصادی راه و مسکن نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم علی اصغر جاودان فر در حاشیه بازدید از بخش های مختلف کارگزاری مسکن مهر پردیس که طی هفته های اخیر با دستور مدیر عامل شرکت عمران پردیس بازسازی فیزیکی و بهسازی قرار گرفت با تاکید بر این که خدمات پاسخگویی به متقاضیان  مسکن مهر پردیس با رویکرد تسریع، تکریم و شفافیت ارتقا می یابد، اظهار کرد:  با توجه به حجم بالای مراجعه مردمی به کارگزاری، ضرورت داشت  سیستم پاسخگویی یکپارچه به متقاضیان احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت مدیرعامل پردیس برای راه اندازی سیستم خدمات الکترونیک متقاضیان، افزود: اطلاع رسانی دقیق مانع بروز شایعات در یک سازمان مانند شرکت عمران خواهد شد، با توجه به ساخت 82هزار واحد مسکونی مهر در شهر پردیس و مطالبات متعدد متقاضیان از اقشار مختلف مردم ،سیستم اطلاع رسانی دقیق و شفاف در کارگزاری مسکن مهر پردیس در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی،  این سیستم در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود که تاثیرات مثبتی را در تعامل و ارتباط دوسویه با متقاضیان خواهد داشت.

افزایش وام مسکن مهر هنوز نهایی نشده است

انتهای پیام/

R1012188/P/S7,81/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "مسکن مهر"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار مسکن مهر اخبار مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد همتی سه شنبه در نهمین جلسه شورای مسکن و بازآفرینی دماوند با بیان اینکه ۱۸۰ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن دماوند نهایی شده است، گفت: این واحدها آماده تحویل است و تنها دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق، گاز و مخابرات باید تکالیف قانونی خود را انجام دهند.

وی اضافه کرد: این واحدها که با کیفیت بسیار خوبی توسط بنیاد مسکن شهر دماوند آماده شده اند در خرداد ماه سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند اظهار کرد: یکی از مشکلات مسکن مهر مهرآباد رودهن راه دسترسی بوده که طبق هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار دماوند مقرر شد پس از تأمین زمین توسط راه و شهرسازی ایجاد راه دسترسی توسط شهرداری دماوند انجام شود.

کد خبر 6062740

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • اتمام مسکن مهرهای غیرمعارض‌دار باقیمانده در سال ۱۴۰۳