Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@04:27:42 GMT

تورنمنتی بدون تساوی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۵۶۵

تورنمنتی بدون تساوی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بر اساس قوانین تورنمنت چهارجانبه قطر که امروز با برگزاری مسابقه تیم های ملی امید ایران و تاجیکستان در کمپ اسپایر دوحه آغاز می شود لازم است برنده هر بازی در پایان مسابقه مشخص شود. بر این اساس در صورت کسب نتیجه تساوی، بدون در نظر گرفتن وقت اضافه بازیکنان دو تیم باید با زدن ضربات پنالتی نتیجه نهایی را مشخص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تورنمنت قوانین خاصی برای تعویض ها مشخص شده است که بر این اساس تعویض در نیمه نخست مسابقه بدون محدودیت انجام خواهد شد و در نیمه دوم تنها در 3 مقطع امکان انجام تعویض برای هر تیم وجود دارد.  مسابقات چهارجانبه قطر با حضور تیم های ملی فوتبال امید ایران، قطر، کویت و تاجیکستان در کمپ اسپایر برگزار می شود.

تیم ملی امید ایران در بازی افتتاحیه رقابت ها از ساعت 17:30 دقیقه برابر تاجیکستان قرار می گیرد و تیم های کویت و قطر دومین مسابقه را  ساعت 19:30 برگزار می کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاجیکستان تیم های ملی فوتبال فدراسیون فوتبال قطر کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نظام‌الدین زاهدی بعد ظهر پنج شنبه در نشست با استاندار بوشهر ظرفیت‌های مختلف این کشور را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: تاجیکستان محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی داد که ضمن تأمین نیاز داخلی برخی صادر می‌شود.

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران، واردات فرش ماشینی از ایران را یکی از محصولات صادراتی ایران به این کشور نام برد و افزود: بازار خرما در کشور تاجیکستان از محصولات جمهوری اسلامی ایران است.

وی واردات محصولات پتروشیمی و لاستیکی را از ایران را از دیگر موارد اعلام و خاطرنشان کرد: حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان در دولت سیزدهم افزایش یافت و در مجموع از ۵۷ میلیون دلار در پنج سال قبل، در سال گذشته به ۲۷۰ میلیون دلار رسید و هدف‌گذاری امسال ۷۰۰ میلیون دلار است.

زاهدی با بیان اینکه قیمت ارز در این کشور ثابت است گفت: ارتباط ایران و تاجیکستان توسعه یافته و با اجرایی شدن، اسناد دوجانبه این روابط افزایش قابل توجهی می‌یابد.

کد خبر 6082073

دیگر خبرها

  • رکورد تاریخی: گلر آکادمی پرسپولیس بدون گل خورده
  • گل‌گهر در دقایق تلف‌شده برد را با تساوی عوض کرد
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار
  • تساوی بدون گل‌گهر و استقلال خوزستان در نیمه نخست
  • حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • در بانک دی بدون صف انتظار وام ازدواج دریافت کنید
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد