Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:44:20 GMT

شاگردان کرانچار در تورنمنت بدون تساوی !

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۶۲۰

شاگردان کرانچار در تورنمنت بدون تساوی !

طبق قوانین اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال قطر ، در مسابقات چهارجانبه دوحه ، تیم برنده در صورت تساوی در پایان 90 دقیقه با ضربات پنالتی مشخص می شود.

به گزارش ورزش سه، بر اساس قوانین تورنمنت چهارجانبه قطر که امروز با برگزاری مسابقه تیم های ملی امید ایران و تاجیکستان در کمپ اسپایر دوحه آغاز می شود لازم است برنده هر بازی در پایان مسابقه مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 بر این اساس در صورت کسب نتیجه تساوی ، بدون در نظر گرفتن وقت اضافه بازیکنان دو تیم باید با زدن ضربات پنالتی نتیجه نهایی را مشخص کنند.


همچنین در این تورنمنت قوانین خاصی برای تعویض ها مشخص شده است که بر این اساس تعویض در نیمه نخست مسابقه بدون محدودیت انجام خواهد شد و در نیمه دوم تنها در 3 مقطع امکان انجام تعویض برای هر تیم وجود دارد.


گفتنی است مسابقات چهارجانبه قطر با حضور تیم های ملی فوتبال امید ایران، قطر ، کویت و تاجیکستان در کمپ اسپایر برگزار می شود.


تیم ملی امید ایران در بازی افتتاحیه رقابت ها از ساعت 17:30 دقیقه برابر تاجیکستان قرار می گیرد و تیم های کویت و قطر دومین مسابقه را  ساعت 19:30 برگزار می کنند.

تیم امید ایران زلاتکو کرانچار(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم امید ایران زلاتکو کرانچار سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در چهارچوب جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

طرفداری | شاگردان وحید شمسایی دنبال شکست قرقیزستان هستند.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا راس ساعت 12:30 برابر قرقیزستان قرار می‌گیرد. شاگردان شمسایی از 6 دیدار خود برابر این تیم، همه مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

ترکیب تیم ملی ایران

ترکیب ابتدایی ایران برای دیدار با قرقیزستان به شرح زیر است:

باقر محمدى، محمدحسين درخشانى، مهدى كريمى، سالار آقاپور، بهروز عظيمى

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • ایران - قرقیزستان؛ گزارش زنده
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت