Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: مردم ایران اسلامی تبعیت از رهبری را رمز مقابله با دشمنان در مسیر حرکت خود دانسته و با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت، دشمنان را در آرزوی نرسیدن انقلاب به جشن 40 سالگی ناکام می‌گذارند. به گزارش بلاغ، سرهنگ مهدی متوسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به قرار داشتن در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال 1357، اظهار کرد: این انقلاب از همان ابتدا با شعار اتصال به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) پایه‌گذاری شد و به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از همان ابتدا نیز دشمنان برای عمر این انقلاب نوپا بازه‌های زمانی را پیش‌بینی می‌کردند تا شاید بتوانند با تضعیف روحیه کارگزاران و به خصوص مردم ایران اسلامی روزی به نقشه‌های پلید خود جامه عمل پوشانده و به اهداف خود در براندازی نظام دست پیدا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان فداکاری شهدا در مسیر استقامت انقلاب اسلامی پس از پیروزی، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان به هر دری زدند تا قطار پیش رونده این نهضت را هر طور که شده از حرکت نگه دارند.

این مسئول اضافه کرد: اما با فداکاری شهدا و درایت رهبران این نهضت، به پشتوانه حضور همیشگی مردم در تمام عرصه‌ها این انقلاب به بالندگی بیش از پیش دست یافته و هر روز نیز با شتاب بیشتری مسیر رشد و ترقی را طی می‌کند.

وی گفت: مواجهه با فتنه‌های مختلف به امری عادی و مرسوم برای ملت ایران تبدیل شده و مردم ایران این درک را در مقابل بازی‌های نخ‌نما شده دشمنان علیه خود پیدا کرده‌اند که برای رسیدن به قله‌های افتخار و آقایی در جهان براساس تفکر استقلال، آزادی و جمهوریت متکی بر مردم سالاری دینی همواره این فتنه‌ها وجود داشته و باید با وحدت، ایمان و پیروی از رهبری و لی فقیه همه این فتنه‌ها را پشت سر بگذارند.

* وحدت، ایمان و تبعیت از رهبری، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی

وی تصریح کرد: اکنون که در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، دشمن آخرین تلاش خود برای به زانو درآوردن مردم ایران اسلامی را با حربه جنگ اقتصادی به کار گرفته و سعی دارد با فشار اقتصادی صبر مردم را به پایان برساند.

وی افزود: ملت ایران پایداری بر آرمان‌ها را از فاطمه زهرا(س) آموخته که در دفاع از ولی خود بدون توجه به جنس لطیف زنانه به میدان آمد و جان خود را برای بقای اسلام و حمایت از ولی زمان خود فدا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان لزوم کمک مردم به یکدیگر و نظام برای عبور از آخرین نقشه‌های دشمنان، اذعان کرد: همه باید در کنار هم با وحدت و پشت سر رهبری معظم انقلاب دست در دست هم نهاده و در این محاصره تمام عیار اقتصادی به هم کمک کنیم.

این مسئول اضافه کرد: ملت ایران مثال مناسبی برای آیه قرآنی تغییر سرنوشت مردم توسط خداوند براساس خواست خود آنان است، چراکه مردم ما در برهه های مختلف با اتکا به درایت رهبری خود، خواست خود را بر خواست دشمنان قالب کرده و خداوند نیز این خواست همگانی را به مرحله عمل درآورده است.

وی در پایان گفت: برای نظام اسلامی بن بستی وجود ندارد و هرکس که قصد ناامید کردن مردم را دارد خائن و از سرسپردگان دشمن در داخل به شمار می‌آید که مردم نیز باید بدون توجه به خناسان داخلی و تبلیغات رسانه‌ای پر هیاهوی خارجی تنها با اتکال به خداوند و همدلی و اتحاد این پیچ تاریخ و امتحان الهی را پشت سر بگذارند چراکه فردای ملت ایران روشن و پر غرور خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است

به گزارش قدس آنلاین، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

 مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دولت

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند