Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرری- ایرنا- رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری گفت: یک واحد غیرمجاز تولید خوراک دام و طیور در این شهرستان به علت تخلف زیست محیطی و نبود استانداردهای بهداشتی پلمب شد.

محمد وحید تاویلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرآورده های تولیدی موجود در این واحد تولیدی ضبط و موضوع جهت پیگیری‌های لازم و اخذ حکم به مرجع قضائی اعلام شد و در نهایت پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: این واحد تولیدی بدون مجوزهای قانونی در حال فعالیت بود، ضمن اینکه با آلودگی زیست محیطی موجب تهدید علیه بهداشت عمومی و صنعت دام و طیور می شد.
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری عنوان کرد: مراجع قضایی با صدور احکام قاطع و بازدارنده از شکل گیری و فعالیت واحدهای مشابه جلوگیری می‌کنند.
وی افزود: اداره دامپزشکی در راستای تامین سلامت وامنیت غذایی مردم اهتمام جدی داشته و با هر نوع تخلف در این زمینه بدون اغماض برخورد می کند.
شهرستان ری یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب تهران واقع شده است.
همچنین این شهرستان دارای 9 واحد فعال نگهداری با 240 هزار و 300 قطعه مرغ گوشتی است و از این لحاظ رتبه پنجم تولید گوشت مرغ را نیز در استان تهران دارند.
1970/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دامپزشکی پلمب مواد غذایی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل

رامین نسیمی دوست، گفت: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‌دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، پلمب و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

او گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • یک واحد غیرمجاز کشتار دام در کوهدشت پلمب شد
  • پلمب یک محل غیرمجاز زیبایی در اردبیل