Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@03:48:48 GMT

«سلطان ترامادول» دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۷۶۶

معاون دادستان مشهد از دستگیری فردی که لقب «سلطان ترامادول» را در میان عطاری های مشهد داشت خبر داد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سیدجواد حسینی اظهارکرد: نیروهای اطلاعات سپاه حر مشهد در پی رصدهای اطلاعاتی درباره عوامل اخلال در شبکه دارویی و توزیع کنندگان داروهای غیرمجاز در عطاری‌ها به سرنخ‌هایی رسیده و موفق شدند فردی به نام «ع-چ» که در میان عطاری‌ها و فروشندگان داروهای غیرمجاز به «سلطان ترامادول» معروف بود را دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای سپاه پاسداران سپس محل ساخت و تولید داروها را در یک منزل دو طبقه اجاره‌ای در خیابان ایرج مشهد شناسایی و از این محل ۳۰۰کیلوگرم پودر ساخت داروهای غیرمجاز بدن سازی، چاقی و لاغری به همراه دو هزار قرص ناشناخته و ۱۱ هزار و ۵۰۰ قرص ترامادول را کشف کردند.

حسینی افزود: نیروهای اطلاعات سپاه همچنین در این بازرسی چند هزار قوطی با مارک و برچسب داروهای تقلبی، دستگاه پوز بانکی سیار به همراه دو ترازوی دیجیتالی را در حالی کشف کردند که مقادیر زیادی وجه نقد نیز به دست آمد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سلطان ترامادول قرص ترامادول پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان

مهدی بخشی گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی افراد سودجو و زمین خوار اقدام به تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی اراضی واقع در کوهپایه شده بود که با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

وی مجموع مساحت رفع تصرفات را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: زمین‌ها متعلق به نسل آینده است و تمام سازمان‌های متولی مؤظفند نسبت به جلوگیری از تصرفات احتمالی اقدامات لازم را انجام دهند.

مدعی العموم در استان این اقدام را حرکتی مهم در راستای حفاظت و صیانت از بیت‌المال برشمرد و تأکید کرد: دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی 
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد