Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبر بد دیگر به دست کلوپ رسید.

طرفداری - ترنت الکساندر آرنولد تا یک ماه نمی تواند برای لیورپول بازی کند.

به گزارش گاردین، این بازیکن جوان از ناحیه زانو مصدوم شده است. آرنولد در بازی با برایتون مصدوم شد ولی تا پایان بازی در زمین ماند. احتمالا قرمزها در پست او از میلنر یا فابینیو استفاده خواهند کرد. آزمایشات نشان می دهد او دچار یک آسیب کوچک از ناحیه لیگامنت زانو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخمین زده می شود این بازیکن 20ساله حدود 4هفته دور از میادین باشد.

این یعنی کلوپ بعد از گومز و ماتیپ، سومین بازیکنش در سمت راست خط دفاعی را هم از دست داده است. البته ماتیپ کم کم به تمرینات برگشته و می تواند در بازی خانگی روز شنبه برابر کریستال پالاس بازی کند. جو گومز هم تا ماه فوریه نمی تواند بازی کند. کلاین هم که به صورت قرضی به بورنموث رفت.

از سوی دیگر، وینالدوم هم از ناحیه احساس ناراحتی می کند و مشخص نیست که می تواند در بازی روز شنبه حاضر باشد یا نه.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف

روستوف با گل رونالدو پیروز شد، اما مصدومیت محبی کام شیرین این پیروزی را تلخ کرد!

طرفداری | تیم فوتبال روستوف در دیداری حساس در هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه، با نتیجه یک بر صفر از سد فکل گذشت.

تنها گل این بازی در دقیقه 83 توسط= رونالدو مهاجم 23 ساله برزیلی به ثمر رسید تا روستوف سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند.

اما در نقطه مقابل، محمد محبی، وینگر ایرانی روستوف، در دقیقه 68 به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. شدت مصدومیت محبی و مدت زمان دوری او از میادین، طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

با این پیروزی، روستوف 34 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر روسیه قرار گرفت. زنیت با 47 امتیاز صدرنشین است و کرسنودار با 43 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران
  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • ضربه‌‌ای سخت به بولونیا و اسکاتلند؛ مصدومیت لوییس فرگوسن از ناحیه رباط صلیبی زانو
  • خبر تلخ برای شمس آذر پیش از بازی با استقلال
  • مدافع شمس آذر فصل را از دست داد
  • مصدومیت محمد محبی در روز پیروزی روستوف
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
  • نیمار به تمرینات الهلال اضافه می‌شود
  • کابوس کینگزلی کومان ادامه دارد؛ مصدومیت وینگر فرانسوی مقابل کلن