Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:39:05 GMT

پوتین با رئیس جمهور زیمبابوه دیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۶۸۴۹

پوتین با رئیس جمهور زیمبابوه دیدار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس،  ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با «امرسون منانگاگوا» رئیس جمهور زیمبابوه، دیدار خواهد کرد.

کرملین گفت: انتظار می رود که در این دیدار بر مسائل مربوط به سیاست خارجی فعلی تمرکز شود. همچنین رهبران دو کشور موضع خود را در مورد شرایط بین المللی و اوضاع در قاره آفریقا به بیان می کنند و در مورد چشم انداز همکاری در سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی گفتگو خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیش بینی می شود که طرفین در مورد وضعیت و چشم انداز توسعه همکاری های دو جانبه در زمینه های مختلف بحث و تبادل نظر کنند و چند سند از جمله اسناد تجاری را امضا کنند.

کد خبر 4514110

منبع: مهر

کلیدواژه: امرسون منانگاگوا روسیه زیمبابوه ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین

طبق اعلام کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، ولادیمیر پوتین در گفت‌وگوی تلفنی امروز با رئیس‌جمهور ایران ابراهیم رئیسی ابراز امیدواری کرد که همه طرف‌ها خویشتنداری منطقی نشان دهند و از دور جدید تقابل جلوگیری کنند.

رئیس‌جمهور ایران هم با اشاره به اینکه اقدامات ایران لازم و محدود بود، بر عدم تمایل تهران به تشدید تنش تاکید کرد.

نیرو‌های مسلح ایران بامداد یکشنبه به عنوان بخشی از تنبیه رژیم صهیونیستی در پی حمله تروریستی اول آوریل این رژیم به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

به گزارش اسپوتنیک، دو طرف در این گفت‌وگوی مفصل، علت اصلی حوادث خاورمیانه را مناقشه حل نشده فلسطین و اسرائیل عنوان کردند و بر رویکرد‌های اصولی خود مبنی بر آتش‌بس فوری در نوار غزه و تسهیل کمک‌های بشردوستانه به این منطقه تاکید کردند.

آنها همچنین تمایل متقابل خود برای توسعه بیشتر همکاری‌های دوجانبه را ابراز کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

دیگر خبرها

  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • اولین گفتگوی رئیسی و پوتین بعد از عملیات سپاه
  • رییسی و پوتین درباره حمله سپاه به اسرائیل چه گفتند؟
  • پوتین در گفت و گو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین روش برای تنبیه متجاوز بود
  • پوتین در گفتگو با رئیسی: پاسخ ایران بهترین تنبیه متجاوز بود
  • گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و پوتین