Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اعزام زائران به عتبات عالیات، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به اسفند ماه، نام‌نویسی از متقاضیان سفر به عتبات در اسفند سال جاری از روز شنبه ٢٩ دی‌ماه آغاز می‌شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: متقاضیان از شنبه می‌توانند برای ثبت نام جهت تشرف به عتبات عالیات در اسفند ماه (اول تا ۲۳ اسفند ماه) اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقایی توضیح داد: متقاضیان برای نام نویسی می‌توانند به سایت حج و زیارت یا دفاتر زیارتی سراسر کشور مراجعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از افزایش قیمت سفر به کربلا و نجف

وی افزود: اعزام‌های زائران عتبات در اسفندماه به دو صورت هوایی و زمینی پیش‌بینی شده است که از ساعت ۱۰ صبح شنبه ظرفیت کاروان‌ها برای ثبت نام و اعزام زائران به عتبات در اسفندماه باز می‌شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: پیش ثبت نام‌های عتبات نوروزی نیز در دهه اول بهمن ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حج و زیارت عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی استان گیلان گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون، بالغ بر ۱۰۰۰ هزار گردشگر خارجی به گیلان سفر کردند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی اظهار داشت: از ابتدای سفرهای نوروزی تاکنون، بالغ بر 1000 گردشگر خارجی از کشورهای مختلف وارد استان گیلان شدند و شهرهای آستارا، رشت، لاهیجان، فومن و بندرانزلی به ترتیب بیشتر مورد استقبال این گردشگران قرار گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان گیلان با اشاره به افزایش 30 درصدی گردشگران خارجی نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته افزود: این گردشگران در طول اقامت خود در استان، در اقامتگاه‌های رسمی زیر نظر این اداره‌کل اقامت داشتند.

وی گفت: خوشبختانه سطح اشغال تخت‌های واحدهای اقامتی در طول سفرهای نوروزی به بیش از 100 درصد رسید و این امر نشان دهنده استقبال مسافران داخلی و خارجی از استان است.

جهانی بیان کرد: آنچه مشخص است استان گیلان از حدود دو سال گذشته به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری بوده و این امر نشاندهنده تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان گفت: افزایش موزه‌های تخصصی، مرمت و بازدید از بناهای تاریخی، برگزاری جشنواره‌های مختلف در طول سال و... در افزایش این بازدیدها تاثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر به عتبات گران‌تر از سفر به ترکیه
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام اولین کاروان حج عمره لرستان به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • اولین اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انجام شد | اعلام زمان نخستین پرواز حج تمتع | مدت حضور حجاج در عربستان چند روز است؟
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • متقاضیان حج تمتع در انتظار اعلام ثبت نام برای ظرفیت باقی مانده
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد