Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - متخصصان شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات استان یزد با بازسازی و تعمیر اساسی دستگاه قلع کاری بردهای الکترونیکی خودکار ، موفق شدند ظرفیت تولید حوزه خدمات مونتاژ دستی قطعات بردهای الکترونیکی را تا 30 درصد افزایش دهند.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، این مجموعه در زمینه تولید و مونتاژ بردهای الکترونیک، تولید انواع نورافکن‌هایLED فوق کم‌مصرف صنعتی و خانگی و همچنین تولید انواع سامانه‌های هوشمند حضور و غیاب سازمانی، پارکینگ و تریبون هوشمند فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شرکت بعد از نزدیک به 2 سال و انجام بررسی و مطالعات متعدد ، موفق به انجام تعمیرات اساسی دستگاه قلع کاری بردهای الکترونیکی خودکار (Automatic Wave Soldering) شده و این دستگاه دوباره در مدار تولید قرار گرفت.
کارشناسان این شرکت باوجود تحریم و مشکلات تأمین قطعات یدکی ، توانستند ضمن انجام تعمیرات اساسی این دستگاه آلمانی که یکی از دستگاه‌های پیشرفته تولید و مونتاژ بردهای الکترونیکی است، نسبت به بومی‌سازی و تولید متعلقات مربوط ازجمله متعلقات مربوط به فیکسچر آن در داخل کشور اقدام کنند.
فیکسچرها ( قطعه تولیدی در داخل کشور) ، جزئی لاینفک از ابزار تولید هستند که به‌طورکلی وظیفه جای دادن و حفظ موقعیت مناسب قطعه کار را هنگام انجام عملیات ساخت، به عهده‌دارند.
1968/ 2047

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد برد الكترونيك بومي سازي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • افزایش ده برابری هوشمند سازی شبکه برق شیراز
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • بومی سازی کاربردی ترین تجهیزات گلخانه ای کشور در مازندران
  • بومی‌سازی کود «تریپل سوپر فسفات» توسط متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه