Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با حضور سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان قزوین، منوچهر حبیبی سرپرست امور سیاسی استانداری و جمعی از مدیران استان برگزار شد.

حجت الاسلام قدرتی در این جلسه بیان کرد:اساس وحدت در هرکاری موجب رسیدن به نتیجه می شود گرچه تا نقطه مطلوب فاصله داریم اما هر نوع تلاش در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام شده به طهارت جامعه کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:رهبر معظم انقلاب نیز مواد مخدر را یکی از پنج اسیب موجود در جامعه بیان می کند چرا که اعتیاد منشا بسیاری از مشکلات اجتماعی همچون دزدی و طلاق، خانه های مجردی، رشوه و اختلاس و غیره است.

رییس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد:تلاشهای خوبی از سوی دادگاه انقلاب و شورای هماهنگی مبارزه با مواد در استان انجام شده است. بحث مواد در بعد درمانی کار بسیار سختی است که یک معتاد را بتوان اصلاح کرد.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد:باید نگاهی در جامعه ایجاد شود که خیرینی برای نجات معتادین حضور یابند و ایمه جمعه و معتمدین می توانند در این بحث ورود یابند.

وی افرود:در بحث فروش مواد مخدر، حدود چهل درصد زندانیان ما مربوط به مواد مخدر هستند و در حال حاضر ۱۷۰۰زندانی مواد مخدر وجود دارد که حدود ۱۵۰ زندانی زن در استان هستند اما جمعا با توجه به امار زندانها ۶۸ درصد مربوط به زنان است.

وی تصریح کرد:ما باید امار ریز و دقیق داشته باشیم تا برنامه های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چه در بعد درمان و چه در بعد جرایم بررسی شود تا اثار بهتری داشته باشیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جعفر ذوالفقاری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: نگاه جمهوری اسلامی به مقوله مواد مخدر با کل دوران متفاوت است.

وی افزود: به برکت نگاه بلند جمهوری اسلامی مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی بوده و تقدیم چهار هزار شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر گواه این ادعا است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: جمهوری اسلامی به دنبال احیای انسان‌هاست و حلقه آخر در زنجیره مبارزه با مواد مخدر مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال است.

ذوالفقاری با اشاره به حمایت دولت در خصوص ایجاد اشتغال تصریح کرد: این مقوله در نظام مقدس جمهوری اسلامی به صورت هدفمند و استاندارد در حال اجرا است.

 

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳ تلاش مضاعفی برای توسعه فضای مسقف و استانداردسازی ایستگاه‌های ترک اعتیاد برای احیای افراد مبتلا به اعتیاد انجام خواهد شد تا این کمبود برطرف شود.

 

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد