Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@11:07:35 GMT

کری چند پرسپولیسی برای بشار

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۷۳۰۱

کری چند پرسپولیسی برای بشار

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای برپایی اردوی زمستانی خود راهی دوحه و کمپ اسپایر شد تا خود را برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم لیگ برتر و فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آماده کند. همزمان با اردوی سرخپوشان در قطر، تیم ملی ایران در امارات حضور دارد و درگیر رقابت‌های جام ملت‌های آسیاست؛ تیمی که دو دیدار اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشت و باید چهارشنبه آخرین بازی دور گروهی خود را مقابل عراق برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که به نوعی جنگ صدرنشینی است و برنده این دیدار راه ساده‌تری برای صعود به مراحل بالاتر این بازی‌ها دارد. با احتساب مهدی ترابی که یکی از بهترین‌های تیم ملی در امارات بوده پرسپولیس سه نماینده در ترکیب تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دارد. از همین رو بعضی از بازیکنان پرسپولیس طی تماسی با بازیکنان فعلی پرسپولیس در تیم ملی یعنی علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و همچنین پرسپولیسی‌های سابق مثل وحید امیری و مهدی طارمی، پیروزی‌های تیم ملی مقابل یمن و ویتنام را به آن‌ها تبریک گفتند و برای تیم ملی در دیدار‌های آتی آرزوی موفقیت کردند و به دوستان‌شان در تیم ملی گفتند برای قهرمانی ایران در آسیا دعا می‌کنیم.

 

از طرفی پرسپولیس یک نماینده دیگر در جام ملت‌های آسیا به نام بشار رسن دارد که در ترکیب تیم ملی عراق به میدان می‌رود. به همین دلیل چند تن از بازیکنان پرسپولیس در تماس با بشار به او بابت گلزنی مقابل یمن تبریک گفتند و البته برای بازی چهارشنبه مقابل ایران برای هم‌تیمی خود کری خواندند که این حرکت پرسپولیسی‌ها در نوع خود جالب بود.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بشار رسن جام ملتهای آسیا 2019 تیم ملی عراق بازیکنان پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!

تیم ملی فوتسال ژاپن قهرمان دوره گذشته جام ملت‌های آسیا، با تساوی یک بر یک مقابل تاجیکستان از دور رقابت ها کنار رفت!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم قدرتمند ژاپن اصلی‌ترین حریف ایران برای کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند، با توقف مقابل تاجیکستان، در مرحله گروهی مسابقات حذف شد.

سامورایی که در فینال جام قبلی، شاگردان شمسایی را مغلوب کرده بود، در این دوره از مسابقات بسیار ضعیف ظاهر شد و در مسابقه اول مغلوب قرقیزستان شد تا پیروزی مقابل کره‌جنوبی هم کمکی به آنها نکند.

به این ترتیب ، تیم ملی فوتسال ایران حالا باید تمرکز خود را بر سایر شانس‌های قهرمانی از جمله ازبکستان متمرکز نماید.

دیگر خبرها

  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • ژاپن از جام ملت‌های فوتسال آسیا حذف شد!