Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در اجرای طرح‌های شناسایی انبار‌ها و محل‌های دپوی کالای قاچاق، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز از یک انبار دپو قطعات و لوازم یدکی خودرو قاچاق در یک انبار در شهرستان نظر آباد مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی استان البرز در بازدید از انبار مذکور که فاقد شناسه و کد سامانه انبار کالا بود، ۶۸ هزار و ۳۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی خودرو قاچاق کشف کرده و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

سردار محمدیان با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی منتقل شد، خاطرنشان کرد: ارزش کالا‌های مکشوفه ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کرمی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان خبر داد.

کرمی در تشریح جزئیات بیشتر این کالای قاچاق گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و دپوی مقادیر زیادی خشکبار در یک انبار واقع در محله سه راهی آدران، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران کرد: در بازرسی از محل بیش از ۵۵ تن انواع خشکبار شامل بادام زمینی، تخمه، گردو، بادام هندی قاچاق کشف شد، که بنا بر برآورد کار شناسان ارزش خشکبار مکشوفه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال است.

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081896

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۵۵ تن خشکبار قاچاق از یک انبار در بهارستان کشف شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • کشف ۴۰ میلیارد ریال لوازم یدکی احتکاری از انباری در اصفهان
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • خرید لوازم یدکی بی ام و