Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@09:03:09 GMT

دو بازیکن جدید به سپیدرود رشت پیوستند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۷۴۲۱

دو بازیکن جدید به سپیدرود رشت پیوستند

امیر منصوریان و محمد علیزاده با عقد قراردادی به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمدند و آن‌ها را در نیم فصل دوم همراهی خواهند کرد.

به گزارش "ورزش سه" در راستای فعالیت نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر تیم سپیدرود رشت دو بازیکن جدید را به لیست خود اضافه کرد تا فعال ترین باشگاه ایرانی در این مقطع زمانی باشد.

 

امیر منصوریان، مدافع چپ پای سابق تیم پدیده مشهد با عقد قراردادی تا پایان فصل کار خود را زیر نظر علی کریمی ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در پست دفاع چپ ایفای نقش می‌کند نیم فصل اول مسابقات را در پدیده مشهد پشت سر گذاشت و در پنج بازی برای یحیی گل محمدی به میدان رفت. سرخ‌های گیلانی که در این ناحیه از زمین با ضعف خاصی رو به رو بودند حالا با جذب منصوریان جوان به پوشش نقاط خالی خود پرداخته و به دنبال حضور موفق در نیم فصل دوم هستند.

 

دیگر بازیکنی که حضورش در سپیدرود رشت قطعی شده، محمد علیزاده است. هافبک جوان و ریز نقشی که سابقه عضویت در خونه به خونه بابل را دارد و نیم فصل اول را در باشگاه کارون اروند خرمشهر پشت سر گذاشته است. این بازیکن که در پست هافبک بازی می‌کند آخرین مهره جذب شده کریمی برای خط میانی خواهد بود. پیش از این پیام صادقیان و لوکا نوزادزه خرید اول و دوم سپیدرود بودند و حالا با اضافه شدن این دو بازیکن، تنها نماینده استان گیلان با جذب چهار بازیکن به فعال‌ترین باشگاه در فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است.

 

سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا دقیقه 29 بازی برگشت با پی اس جی در مجموع 4-2 از حریفش پیش بود و به نظر می رسید به راحتی قادر است راهی نیمه نهایی شود ولی در یک صحنه غافلگیرکننده، آرائوخو با خطا روی بارکولا قرمز گرفت و از زمین اخراج شد. اتفاقی که ورق را به سود تیم پاریسی برگرداند و در ادامه بارسا با دریافت چهار گل حذف شد.

ریو فردیناند معتقد است خطای آرائوخو بچه‌گانه و کاملا بی دلیل بود و بهتر بود او اجازه می داد بازیکن حریف وارد محوطه جریمه شود.

اسطوره یونایتد در این رابطه گفت: «واقعا احمقانه بود. وینگر پی اس جی از دروازه دور بود و نیازی به آن خطا حس نمی شد. این یک حرکت ساده لوحانه است. این خطا از یک بازیکن جوان و بی تجربه که از جو بازی وحشت زده است، انتظار می رود نه از آرائوخو. بارسا اوضاع را خیلی خوب تحت کنترل داشت و آن خطا اصلا لزومی نداشت. یک مدافع بزرگ باید بداند کجای زمین خطا کند و مدافعان باید تا جایی که ممکن است قبل از محوطه جریمه و درون آن، تکل اشتباه نزنند.»

دیگر خبرها

  • جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
  • مورد عجیب این دو دروازه‌بان تیم ملی!
  • دلیل جالب شادی بعد از گل بازیکن شمس‌آذر
  • استقلال ۲ - شمس آذر ۰
  • مسعود شجاعی یک ستاره غیرمنتظره در تیمش دارد
  • فراخوان بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • درخشش تیکدری روی گل کلاسیک گل‌گهر
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • حتی یک بچه هم مثل آرائوخو خطا نمی‌کرد!