Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آوا، سفارت امریکا در کابل اعلام کرد که زلمای خلیل‌زاد نماینده ویژه امریکا در امور افغانستان به کابل آمده است.

سفارت امریکا در کابل با تأیید خبر ورود نماینده ویژه این کشور در امور افغانستان به کابل اعلام کرد که وی قرار است او با اشرف غنی رییس‌ جمهوری و برخی از مقامات سیاسی درباره اقدامات بعدی امریکا در فرایند صلح دیدار و گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که خلیل‌زاد قبل از ورود به کابل، به کشورهای هند، امارات و چین سفر کرده است.

گفتنی است، پیش از این گزارش‌ هایی منتشر شده بود که زلمی خلیل‌زاد امروز به پاکستان سفر خواهد کرد.

در همین رابطه، دیروز رسانه های پاکستان اعلام کرده بودند که «زلمای خلیل زاد» نماینده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور صلح افغانستان به همراه «آلیس ولز» معاون وزیر خارجه این کشور در امور آسیای جنوبی و مرکزی، قرار است سه شنبه طی سفری ۵ روزه وارد پاکستان شوند.

کد خبر 4514154

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان ایالات متحده آمریکا زلمای خلیل زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی و آقای شهباز شریف، امروز دوشنبه در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور کشورمان به پاکستان، دیدار دو جانبه‌ داشتند.

برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاورد‌ها و نتایج رایزنی‌ سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از دیگر برنامه‌های امروز این سفر بود.

سپس، رئیس جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیر جمهوری اسلامی پاکستان، از لوح یادبود نام‌گذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد به نام ایران که از مقابل مجلس این کشور آغاز می‌شود، رونمایی کردند.

دیگر خبرها

  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • نام‌گذاری یکی از بزرگترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام ایران
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • نامگذاری یکی از اصلی‌ترین خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین خیابان‌های شهر اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های اسلام‌آباد به نام «ایران»
  • نشست رسمی وزرای کشور ایران و پاکستان در اسلام‌آباد
  • تلاش تهران و اسلام‌آباد برای تقویت روابط دو جانبه
  • تاکید کابل-اسلام‌آباد بر ایجاد ساختار مشترک مدیریت پناهجویان
  • ایجاد ساختار مشترک کابل و اسلام آباد برای بازگشت مهاجرین افغانستانی