Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با ارسال پیامی در توئیتر درباره میزبانی از اعضای تیم فوتبال آمریکایی «کلمسون تایگرز» با فست‌فود در کاخ سفید، نوشت: «به خاطر تعطیلی دولت از آن‌ها با مقدار زیادی فست‌فود پذیرایی کردم. خودم پولش را دادم. بیش از هزار همبرگر و چیز‌های دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک ساعت نشده، همه‌اش تمام شد. آن‌ها افرادی فوق العاده و خیلی خوش اشتها بودند.»

بیشتر بخوانید: تعطیلی دولت آمریکا ترامپ را مجبور به پذیرایی از مهمانانش با فست فود کرد! + تصاویر

گفتنی است که این توئیت ترامپ نیز با غلط املایی همراه بود و وی واژه ”همبرگر“ را ”همبردر“ نوشته بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد | خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات

آن طور که که حسین گودرزی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره نشست کمیسیون اجتماعی مجلس با موضوع بررسی ساماندهی تعطیلات گفته، در این جلسه با افزایش یک روز به تعطیلات هفته و تعطیلی روز‌های پنجشنبه و جمعه موافقت شده، بنابراین روز‌های کاری از شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تصمیم در کمسیون اجتماعی مجلس با حضور معاون سازمان اداری و استخدامی به عنوان نماینده دولت اتخاذ شد، عنوان کرده؛ دولت نیز با تعطیلی روز‌های پنجشنبه علاوه بر جمعه‌ها موافق بود به عبارت دیگر کمیسیون اجتماعی مجلس به نظر دولت برگشت.

براساس گفته گودرزی، این مصوبه در راستای لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری بود؛ ضمن اینکه ساعات کاری هفته نیز از ۴۴ به ۴۰ ساعت کاهش یافت به این معنا که در ماه ۱۶ ساعت از ساعات کاری موظفی کارکنان دولت کاسته شده است. آغاز و پایان ساعت کاری روز نیز با تصمیم دولت و متناسب با فصول سال تغییر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش از این، اواخر اسفندماه سال گذشته نمایندگان مجلس با کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر کاهش ساعت کاری ادارات موافقت کردند.

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در مخالفت با تصویب کلیات این لایحه گفته بود: حالا اگر ساعت کار بخش دولتی را کم کردیم، با بخش خصوصی می‌خواهیم چه کار کنیم؟ این لایحه تبعیض آمیز است. از طرف دیگر هزینه کارگران شرکت‌ها در بخش تولید و خدمات را بر عهده چه کسی بگذاریم؟ اگر ساعت کار آنها را هم کم کنیم، فردا قیمت تمام کالا‌ها را افزایش می‌دهد.

همچنین صدیف بدری، نماینده اردبیل در مجلس عنوان کرده بود: ساعت کاری متفاوت ادارات موجب ناهماهنگی در ارائه خدمات می‌شود. برای رسیدن به رسد اقتصادی ۸ درصد لازم است که بیشتر کار کنیم نه اینکه ساعت کاری ادارات را کاهش دهیم. لازم است که کارکنان بیش از گذشته به صورت جهادی کار کنند.

اما در مقابل، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس تاکید کرده بود: اولا مفهوم تعطیلی به معنای بیکار بودن نیست و در اسلام چیزی به نام تعطیلی با ترجمه بیکاری نداریم بلکه ما اموری را در زندگی داریم که در طول هفته فرصت پرداختن به آن وجود ندارد و هر انسان نیازمند فرصتی است تا به دیگر امور خود بپردازد.

سید کریم حسینی، نماینده مردم اهواز نیز گفته بود: همین الان ادارات در تهران در روز‌های پنجشنبه و جمعه تعطیل است و این شامل استان‌های دیگر نمی‌شود. همچنین جایی ثابت نشده است که اگر ساعت کار بیشتر شود، بهره وری نیز افزایش می‌یابد.

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • دلیل مجلس برای تعطیل شدن پنج شنبه به جای شنبه، عدم همراهی با یهودیان بود!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها قطعی شد | خبر مهم یک نماینده درباره کاهش ساعت کاری ادارات
  • کدام قربانی اجازه دارد هرکسی را که می‌خواهد بکشد؟
  • چه کسی ضد چین‌تر است؟ بایدن یا ترامپ؟
  • ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن