Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه اول سومین دیدار تیم‌های گروه B مسابقات جام ملت‌های آسیا، با دو تساوی همراه بود. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور سوم مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا 2019 از ساعت 17 امروز (سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار گروه B رقابت‌ها پیگیری شد. استرالیا در ورزشگاه خلیفه بن‌زاید شهر العین به مصاف سوریه رفت و در دقیقه 41 با گل آور مابیل از حریف خود پیش افتاد، اما عمر خربین در دقیقه 43، دروازه استرالیا را گشود و نیمه نخست این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابل یک نیمه‌ای تیم‌های ملی فلسطین و اردن که در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار شد هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تا پیش از این مسابقه، تیم‌های ملی اردن و استرالیا به ترتیب با شش و سه امتیاز در جایگاه‌های اول و دوم، و سوریه و فلسطین با یک امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول گروه B رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,1410/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد

تیم بایرلورکوزن با تساوی یک بر یک مقابل وستهم انگلیس به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد. شاگردان ژابی آلونسو علاوه بر صعود یک رکورد فوق العاده بر جای گذاشتند.  

لورکوزن در ۴۴ بازی اخیر خود در همه رقابت‌ها بدون شکست بوده است. آخرین باخت آنها به حدود ۱۰ ماه پیش برمی گردد (باخت ۳-۰ مقابل بوخوم).  پیش‌تر یوونتوس از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در ۴۳ بازی بدون شکست پیش رفته بود و رکورددار قرن ۲۱ در قاره اروپا بود و حالا این رکورد شکسته شده است.

البته تا لحظات پایانی به نظر می‌رسید بایر اولین شکست خود را در فصل جاری متحمل خواهد شد، اما در نهایت فریمپونگ در دقیقه ۸۹ بازی را به تساوی کشاند تا لورکوزن دوباره در نیمه نهایی لیگ اروپا با  رم رو در رو بشود. سال گذشته رم، لورکوزن را در نیمه نهایی شکست داد و حالا شاگردان آلونسو برای کسب سه گنه در این فصل باید با گرگ‌ها تسویه حساب کنند.

آنها یک بازیکن مشترک نیز در این دو بازی خواهند داشت؛ سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به‌صورت قرضی از لورکوزن به رم منتقل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رکورد یوونتوس به دست شاگردان آلونسو شکسته شد
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • جنجال دقایق پایانی و محرومیت سرپرست هوادار
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • آغاز فوتسال جام ملتهای آسیا از امروز
  • نتایج بازی‌های چهارم مرحله نیمه پایانی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای مردان